• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • passionsblomman

Nä, nu är det burkdags!
    Inte slösa!

Natt natt!
    Ninnnis skrev 2009-09-05 23:56:21 följande:
    Jag också! *stampar med trumpen min*Äh, det får vara som det är. Det är svårt att vara missnöjd när man är inklämd i soffan mellan en gosvovve och en vacker man Nu ska jag nog väcka den minsta av dem för att gå nattrundan, sen blir det läggdags. Maken lobbar förresten för att slippa burkandet denna måndag också, men den här gången är jag obeveklig Godnatt min vän!
  • Ankan80

Grattis på bröllopsdagen Lanovia!!!!

• Daa

Jaa!

Grattis Ankan med make och Lanovia med make!

Hoppas ni får varsin fin bröllopsdag.

• Daa

Blomman, skönt att du verkar vara kvar och inte avstängd. Hört något?
    *försöker läsa barnvakt-på-bröllops-tråden men blir förvirrad*

Ninnis: Men vad surt att indianerna är vilse då! *morrar åt dem*

Ninnnis skrev 2009-09-05 23:56:21 följande:
    Maken lobbar förresten för att slippa burkandet denna måndag också, men den här gången är jag obeveklig Godnatt min vän!
    Gick det bra att vara obeveklig?
  • ingenjörsbruden
    Men Blommis...inte skrämmas så! Får vara försiktig med debatterandet.....jag måste ju veta att ni sitter här i tråden o supportar mig!!

Vilken MATCH!!! O vilket slutmål....hahahahahaha....def inte snyggt...hihihihi...snubbelfubbelmål! Men i rättan tid! *phuuuu*

Ninnis: Stackars maken... Hoppas att ni inte behöver boka om spolningen....*går ut med lykta o letar efter de vilsna indianerna*

GRATTIS till Ankis o Lanovia! Hoppas att ni får mysiga bröllopsdagar!

*vinkar till Daa* Hur känns det idag? *kramar*
  • passionsblomman

Grattis på era bröllopsdagar Ankan och Lanovia!
    Jag är här, men å andra sidan tror jag inte någon moderator är online.
    Å tredje sidan har jag fått support i min inbox av personer jag har stor respekt för här på forumet.

• ingenjörsbruden

Battingen bor kvar...tror den siktar på den 9/9...
    Magen är stenhård hela tiden nu nästan...men försöker att pyssla o fixa lite...maken är på tomten o jubbar...
    Vill osså jubba...nåja....lär nog snart få mer än tillräckligt att göra..hahahaha.....

Idag står orkidee-dränkning på schemat...o så kanske jag ska sätta in en himla massa papper i pärmar....urk....har dragit mig för det hela veckan...men ja...suck....tänker på Blommis stugröjning o försöker uppbåda lite energi o få jobbat undan....

Svar på tråden I vått och torrt och väntan