• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-09-06 11:43:45 följande:
    Jaa du Daa, man kan undra över både det ena och det andra där...Roligast är ju ändå att vi har henne som smygläsare och att hon citerar mina inlägg HÄR i den tråden och uppenbarligen tycker att hon har tagit hem någon slags poäng där i och med det.Nu kommer nog de som ska kolla vagnen tror jag!
    Ojdå...då kan HON LÄSA o ta in vad det står?! *Hmmm....mkt förvånad*

Hoppas hoppas det går bra o att ni får ett bra pris!
  • ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-09-06 11:47:20 följande:
    NU kom vagnsspekulanterna! Håll tummen!
    *håller!!!!!*

Nu ska jag se slutet på filmen.....snart tillbaka!
  • Daa

Tänk så skönt att veta vad som väntar hela kommande månad. Om jag så får alla gravidsymptom som finns, så kommer jag att _veta_ att det inte är något. Om indianerna är sena eller fejkar ett MF, så kommer jag att _veta_ att det inte är något (med reservation för kejkat skydd (tänker då inte praktisera avhållsamhet ), men hur sannolikt är det? )

ingenjörsbruden skrev 2009-09-06 11:45:44 följande:
    Daa: Ja...man inser det nog inte förrän lite efteråt hur starkt man kan bli påverkad. Skönt att det är vanliga indianer.Tror att en månad utan aktivt försök vore bra för er båda.....den som väntar på något gott eller hur?!
    Oj, vi ska snart iväg och här sitter jag oduschad!

på er.
  • Daa

Jajamen!

passionsblomman skrev 2009-09-06 11:47:20 följande:
    NU kom vagnsspekulanterna! Håll tummen!
  • passionsblomman

Så, nu åkte de. Jag trooooor de är lite sugna, men hon verkar vara en sådan där velpotta "å ena sidan å andra sidan", så nu har jag klargjort att det är lite brådis och så ska de fundera och höra av sig.

• ingenjörsbruden
    Daa skrev 2009-09-06 11:52:29 följande:
    Tänk så skönt att veta vad som väntar hela kommande månad. Om jag så får alla gravidsymptom som finns, så kommer jag att _veta_ att det inte är något. Om indianerna är sena eller fejkar ett MF, så kommer jag att _veta_ att det inte är något (med reservation för kejkat skydd (tänker då inte praktisera avhållsamhet ), men hur sannolikt är det? )
    Oj, vi ska snart iväg och här sitter jag oduschad! på er.
    Ja av med analyseringshatten en månad...ja...den kan ju vara av ändå....

Avhållsamhet kan INTE vara nyttigt tror jag...hahahahaha!

Nu sitter jag o väntar på svärmor som ska släpa ut mig på en liten prommis....eller ankgång!
    Kan inte gå så fort nu när jag har så mkt förvärkar...men det passar nog svärmor helt ok....

Blommis: Hoppas det går bra med villavagnen!!!!

• Hvidbrud

Liten ligger och sover, så jag passar på att kika in!
    Vilken hetta blommis! Och vilken väntan Ingis! Snart snart får du träffa din lilla prins(essa)! Helt otroligt! 8-talen med höfterna lärde vi oss på kursen. Om du vill ha vila i värkarbetet ska du ligga med ändan uppåt och vila dig på armbågarna... Åh, det är så spännande!!!!!
    Ninnis: Jäklans indianer! Varför ska de trilskas så med dig? Men du har ju en gullig liten vovve som håller dig sälskap medan du väntar. (drömde om den i natt förresten, jätte gullig!)

Poppar in snart igen! Grattis till ankan och lanovia och ni andra tjejer- jag tänker på er och tar in det ni skriver även om jag inte komenterar. *KRAAAAAM*

• ingenjörsbruden

Promis avklarad....gjorde MASSOR av 8or igår...men battingen trivs rätt bra....men vi inväntar Daas födelsedag tror jag!

Vila i värkarbetet?! Den ska UT! Hihihihihi nä men det var ett bra tips....ska prova o se om jag får till övningen utan värkar.

Pappa är stensäker på att det är en pojk...ska bli spännande!

Nu ska vi iväg o mäta sofforna.....måste ju fundera på var de ska förvaras!

Svar på tråden I vått och torrt och väntan