• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-09-06 11:15:25 följande:
    Grattis på era bröllopsdagar Ankan och Lanovia! Jag är här, men å andra sidan tror jag inte någon moderator är online.Å tredje sidan har jag fått support i min inbox av personer jag har stor respekt för här på forumet.
    Klart du har support...du är ju kloka saker du kommer med.....men var försiktig bara så hon inte tar det som personangrepp....
  • ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-09-06 11:20:18 följande:
    Det är ett par på väg hit för att titta på villavagnen!!! Åh vad skönt det vore att få iväg DEN nu då!
    Ohhh jaaaa....*kniper allt jag kan* Hahahaha kanske därför battingen är kvar i magen!
  • passionsblomman

DEt har hon ju redan gjort.

ingenjörsbruden skrev 2009-09-06 11:21:52 följande:
    Klart du har support...du är ju kloka saker du kommer med.....men var försiktig bara så hon inte tar det som personangrepp....
  • Daa

Jo, det är den tråden jag läser. Det är din debattkompis resonemang som gör mig förvirrad. "Du har verkligen gjort bort dig", till exempel?? Jag undrar: vad är det hon tycker du har skrivit? Det känns som om jag missat en massa inlägg, fast jag inte har det.
    Du har min support också (hoppas att det inte kommer som en överraskning ).

passionsblomman skrev 2009-09-06 11:19:26 följande:
    Daa, är du i rätt tråd och läser då? Det finns två.Den här är det:www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3533529.html
    Ingis: Lite skakad än (shit, måste ha blivit ännu räddare än jag trodde! ), men annars okej. Har många indianer och försöker övertala några av dem att hälsa på Ninnis.
    Tror fortfarande på en månads paus, fastän klockan inom mig försöker övertyga mig om annat.
    Hur går det för dig? *kramar tillbaka*
  • Daa
    ingenjörsbruden skrev 2009-09-06 11:22:47 följande:
    Ohhh jaaaa....*kniper allt jag kan* Hahahaha kanske därför battingen är kvar i magen!
    Vidhåller att 9/9 är en bra dag att födas på
  • passionsblomman

Jaa du Daa, man kan undra över både det ena och det andra där...

Roligast är ju ändå att vi har henne som smygläsare och att hon citerar mina inlägg HÄR i den tråden och uppenbarligen tycker att hon har tagit hem någon slags poäng där i och med det.

Nu kommer nog de som ska kolla vagnen tror jag!

• ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-09-06 11:26:18 följande:
    DEt har hon ju redan gjort.
    Hahahaha...verkar så....men isådana fall så kan du utan problem anmäla henne osså....iallafall för personangrepp....hennes inlägg 38 kan hon stoppa upp någonstans...för det ÄR ett personangrepp....kan hon inte ta en HELT VANLIG diskussion här på BT så får hon kamma sig o hålla sig hemma.

Daa: Ja...man inser det nog inte förrän lite efteråt hur starkt man kan bli påverkad. Skönt att det är vanliga indianer.
    Tror att en månad utan aktivt försök vore bra för er båda.....den som väntar på något gott eller hur?!
Svar på tråden I vått och torrt och väntan