• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Jenny står brud 090801

Vilken tur att vi alla har hittat män som är bäst för just oss!!
    lanovia 08 skrev 2009-09-30 08:16:42 följande:

Hade nästan väntat mig en sådan reaktion. Men ok Bäst för mig och din bäst för dig.
  • Jenny står brud 090801

Härligt att blomman är tillbaka och att Hvidis lilla prinsessa börjat skratta

• Fru Bygg

Jenny, Härligt att det gick bra hos doktorn. Då är det bara att äta pencillin och se till att må bra!

Vilket underbart sätt att vakna på. Ni har haft många bra sätt att vakna på här i tråden under veckan. Va det Ninnis eller Lanovia som också fick ngt fint sms från sin make?

Idag börjar det kännas konstigt på jobb. Jag har ju bara torsdag och fredag kvar och sen ska man vara borta från jobb i nästan ett år. Många småsaker att tänka på, som mail, telefon, lön, kontor mm. Hoppas jag kan ha kvar mitt rum iallafall, så jag slipper packa ner allt i lådor så länge.

• Ninnnis

Sorry att jag försvann precis när vi skulle erövra världen...

lanovia 08 skrev 2009-09-30 08:18:11 följande:

Skall vi ta över hela tråden eller Ninnis?
  • Ninnnis

Vad skönt att du fick penicillin och att hjälp väntar om du inte får ordning på indianerna, Jenny! Krya på dig Kul med väninnans bäbis förresten!

Fru Bygg, det var min make som skickade gulle-mms här om dagen. Världens bästa man, var det ja...

• Fru Bygg

Det kan bli en skoj debatt Ninnnis, ang världens bästa man! .
    Vi låter det stanna vid att vi alla är lyckligt lottade, med så underbara makar och sambos!

• Ninnnis

Blommis, det märks att du är glad över att vara back on track

Fru Bygg, jag förstår att det måste kännas konstigt med jobbet. Hoppdu får tid och möjlighet att njuta lite av ledigheten innan bäbisen kommer.

Blommis igen, har ni flyttat ner permanent hela familjen nu då? Mysigt att vara tillsammans allihop igen Vad sa sonen när han vaknade och pappa var hemma? När börjar sambon på nya jobbet förresten?

Svar på tråden I vått och torrt och väntan