• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • passionsblomman

Nääää, nu orkar jag inte vara uppe längre.

*ger upp*

Tänk, på den tiden jag jobbade på mitt gamla jobb steg jag upp strax..., eller om en timme rättare sagt.
    Det är tidigt.

• Daa

Åh nej, Villemoa! Så tråkigt.
    *kramar hårt och länge, fäller en tår*

(åh, nu surrar arbetskamraterna en massa med mig. Kan de inte vara tysta en liten stund...)

• Ninnnis

Nej, Villemoa, fy vad tråkigt! Det finns liksom inga ord som riktigt kan trösta, men mina varmaste sympatier och kramar går till er! Hoppas att ni kan hitta styrka i varandra och lilla Moa. Kram!

• Ninnnis

*hjärtar lillmuffins skratt*

Välkommen tillbaks, Blommis Hoppas sambon kom hem ordentligt så att du får sova lite...

Själv har jag sovit alldeles för lite, eftersom maken kom hem från Tyskland igår. Han åker till Sthlm idag och kommer inte hem förrän nästa torsdag, så jag ville gärna hinna träffa honom lite. Egentligen borde vi väl ha "fått till det" också för säkerhets skull eftersom ÄL eventuellt är i antågande, men vi kom fram till att ingen av oss egentligen orkade, och somnade i varandras armar istället... Det känns faktiskt skönt att inte göra det "bara för att" och stressen som jag tidigare känt kring ÄL har jag lyckats lägga åt sidan. Tror inte vi prickar det in denna månaden, men då var det väl inte meningen. Vet inte om det är all aktivitet kring vovven eller den kommande spolningen som gör det, men skönt är det iaf!

• Ninnnis

Lanovia, du ska passa på att ta det lugnt och INTE stressa upp dig för målning och annat trivialt Dessutom verkar du ju ha en särdeles omtänksam make som ställer upp och tar hand om dig. Hoppas hans match gick bra förresten!

• lanovia 08

Oh Villemoa, det där var inget roligt att höra. Vet verkligen inte vad jag skall säga. Blir så ledsen för er. *kramar hårt och länge´och fåller en tår åt er när jag ändå håller på*

Ja just det ja lillmuffins första skratt lyckades jag röra bort någonstans bland alla meddleande. Mysigt. Måste vara helt fascinerande och fängslande att se alla små framsteg :-3

Svar på tråden I vått och torrt och väntan