• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • lanovia 08

Hade nästan väntat mig en sådan reaktion.
    Men ok Bäst för mig och din bäst för dig.

Ninnnis skrev 2009-09-30 08:13:43 följande:
    Näst bäst, kanske, efter min man Bäst för DIG, kan vi väl säga då... lanovia 08 skrev 2009-09-30 08:00:04 följande:
  • lanovia 08

Tack!
    Ja ibland kan till och med jag vara förståndig. Men det är nog enbart tack vare litet liv i magen.

Ninnnis skrev 2009-09-30 08:14:41 följande:
    BRA att du är hemma och kurerar dig litegrann, Lanovia! Krya på dig och hoppas hoppas att det inte blir värre!
  • lanovia 08

Skall vi ta över hela tråden eller Ninnis?

• lanovia 08

Sonja, hur fick du till hjärtat??? Det var ju ett sådant jag försökt göra.

• Fru Bygg

Villemoa, lider med dig och din familj. Många kramar till er alla!

• Jenny står brud 090801

Skickar många kramar till Villemoa ♥

• Jenny står brud 090801

Det gick bra för mig hos doktorn igår, jag fick pencillin... så nu skall det nog bli bättre på någon dag. Hade en svår urinvägsinfektion som var påväg upp i njurarna. Har haft njurbäckeninflammation innan så jag började känna igen symtomen. Och har inte indianerna kommit om en månad skall jag ta kontakt med läkaren där. Det känns oxå skönt att veta att jag få hjälp med den isåfall.

Vaknade på ett underbart sätt i morse, av ett sms, där det stod att min kompis fått en liten son. Är så glad

Svar på tråden I vått och torrt och väntan