• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Jenny står brud 090801

Förresten fick jag också skapa rutorna på bilen i morse vid halv åtta, och jag bor i småland. Så kallt får det ju inte bli redan

• Fjällbruttan

Hej!

Vill bara berätta att Blomman är avstängd för att hon argumenterat emot Stefan09 och inte kan höra av sig förrän i natt! Jag hoppas innerligt att Stefan är avstängd med tyvärr verkar det inte så! Han har nu klampat in i mer än en tråd och försökt förstöra, och med det han kallar "argument" men ingen vet vem han vänder sig till eller vad han menar... Tydligen får man inte prata skit om andra i trådarna så nu blir väl jag avstängd, men varsego!

Dessutom tycker jag att min svärfar är en jävla skitstövel, så nu har ni mer att stänga av mig för! 

• lanovia 08

Tråkigt med Blomman! Fick också ett meddelande från henne. Jag vet inte vad jag skall säga, jag har ju inte läst deras argumenation. Tråkigt att hon inte är här ikväll ialla fall. Hoppas innerligt hon väljer att återkomma imorgon.

Jenny skönt att du fått tid hos VC.

Nu måste jag jobba vidare men är helt slut nu. Har labbat hela jäkla dan, bara för att konstatera att allt gått åt skogen. Var fel i protokollet. För en gångs skulle var det inet jag som klantade mig ialla fall.
    Blir till att göra om göra rätt på torsdag. *suck*

• Sonja68

Daa: torsdag f.m är vi där. Inboxa mig ditt nummer igen, så hör jag av mig om det är läge. Vi har rätt bråttom tillbaka, för jag måste jobba efter lunch. Besök från England.

• lanovia 08

Borde väl inte ens sitta framför en dator just nu. Vad jag än gör så blir det fel. Lyckas trycka på knappar som ändrar inställningar, utan att veta vad jag gjort. Lyckades på jobbet och lyckades nu även här hemma. Morr.
    Fy vilken dåligt humör jag blev på. Skulle bara vilja lägga mig i makens famn och gråta. Men han är inte hemma så det blir ju svårt.
    Solen skiner på utsidan och jag borde verkligen gå ut och måla, men jag orkar bara inte. Är trött och halsen värker konstant. Älsklingen har sagt att jag inte behöver tänka på det, han fixar till helgen. Ja men tänk om det regnar till helgen då??? Då blir det inte målat och jag har bara slöat ikväll, får dåligt samvete av det.

vad gör ni andra ikväll? Någon som gör något trevligt tillskillnad från surisen jag?

• Fjällbruttan

lanovia 08 skrev 2009-09-29 17:34:31 följande:
    Borde väl inte ens sitta framför en dator just nu. Vad jag än gör så blir det fel. Lyckas trycka på knappar som ändrar inställningar, utan att veta vad jag gjort. Lyckades på jobbet och lyckades nu även här hemma. Morr. Fy vilken dåligt humör jag blev på. Skulle bara vilja lägga mig i makens famn och gråta. Men han är inte hemma så det blir ju svårt. Solen skiner på utsidan och jag borde verkligen gå ut och måla, men jag orkar bara inte. Är trött och halsen värker konstant. Älsklingen har sagt att jag inte behöver tänka på det, han fixar till helgen. Ja men tänk om det regnar till helgen då??? Då blir det inte målat och jag har bara slöat ikväll, får dåligt samvete av det.vad gör ni andra ikväll? Någon som gör något trevligt tillskillnad från surisen jag?

Hörrududu!! Man ska icke måla med halsont ty färgen kan skära sig då
    Och rosa färg skulle du väl inte ha....
    Lägg dig och vila! Drick te med honing i och ät praliner, om det inte gör för ont i halsen!

Jag har ätit nåt som var kanongott ikväll!! Så lycklig över det!!!
    Varmrökt pepparlax med kräftstjärtsröra och kokta små nypotatisar! Mums!!

För övrigt meddelade mannen idag att han minsann tänker följa med mig på min sista inskrivning imorgon... Sista inskrivning?? JA! Så här vill jag aldrig mer se dig må, jag klarar inte det! Lilla hjärtat mitt så gullig han är ibland
    Sen tror han inte på mig som bilförare längre sträckor längre, vilket jag kan hålla med om! Jag blir ju yr om jag kör mer än 5 mil..

• lanovia 08

Oh vad gulligt av mannen! Nä det är nog inte alltid så lätt för dem att se på när vi mår dåligt. Skönt att han följer med dig så du slipper köra långt själv.

Kan meddela att det inte blev någon målning. Satte mig i soffan o nu är det snart för mörkt för målning. skall däremot ta en promenad med hunden nu för hon måste ju ut. Tar nog vägen om makens fobollsmatch och ser om jag kan hejja dem till vinst. Det är viktigt nu så de inte åker ur serien.

ankan, v 14, tiden den går. Har du pratat med din BM om att lyssna på hjärtljud?

• Daa

Lanovia: bra beslut att sitta i soffan ikväll. Krya på dig.
    Såå frustrerande när man ställer till det på datorn. Hoppas det går bättre i morgon.

Bruttan: Det var gulligt sagt av maken.

Jenny: Hur gick det?

Blomman: surtsurtsurt att bli avstängd! Hoppas du kommer tillbaka imorgon.

Vi har varit och storhandlat, väldigt vuxet av oss. Har ganska mycket träningsvärk från gårdagens aerobics och det tyder än mer på att en förkylning väntar på att slå sina otäcka klor i mig (träningsvärk är en ganska normal företeelse hos mig, eftersom jag "börjar träna" flera gånger om året , men den brukar inte komma förrän dag två).

Svar på tråden I vått och torrt och väntan