lanovia 08 skrev 2009-09-29 17:34:31 följande:
Borde väl inte ens sitta framför en dator just nu. Vad jag än gör så blir det fel. Lyckas trycka på knappar som ändrar inställningar, utan att veta vad jag gjort. Lyckades på jobbet och lyckades nu även här hemma. Morr. Fy vilken dåligt humör jag blev på. Skulle bara vilja lägga mig i makens famn och gråta. Men han är inte hemma så det blir ju svårt. Solen skiner på utsidan och jag borde verkligen gå ut och måla, men jag orkar bara inte. Är trött och halsen värker konstant. Älsklingen har sagt att jag inte behöver tänka på det, han fixar till helgen. Ja men tänk om det regnar till helgen då??? Då blir det inte målat och jag har bara slöat ikväll, får dåligt samvete av det.vad gör ni andra ikväll? Någon som gör något trevligt tillskillnad från surisen jag?
Hörrududu!! Man ska icke måla med halsont ty färgen kan skära sig då
Och rosa färg skulle du väl inte ha....
Lägg dig och vila! Drick te med honing i och ät praliner, om det inte gör för ont i halsen!
Jag har ätit nåt som var kanongott ikväll!! Så lycklig över det!!!
Varmrökt pepparlax med kräftstjärtsröra och kokta små nypotatisar! Mums!!
För övrigt meddelade mannen idag att han minsann tänker följa med mig på min sista inskrivning imorgon... Sista inskrivning?? JA! Så här vill jag aldrig mer se dig må, jag klarar inte det! Lilla hjärtat mitt så gullig han är ibland
Sen tror han inte på mig som bilförare längre sträckor längre, vilket jag kan hålla med om! Jag blir ju yr om jag kör mer än 5 mil..