• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • lanovia 08

För dig ja!

Ninnnis skrev 2009-09-30 10:35:26 följande:
    Fru Bygg, det var min make som skickade gulle-mms här om dagen. Världens bästa man, var det ja...
  • Ninnnis

Deal!

Fru Bygg skrev 2009-09-30 10:37:09 följande:

Det kan bli en skoj debatt Ninnnis, ang världens bästa man! . Vi låter det stanna vid att vi alla är lyckligt lottade, med så underbara makar och sambos!
  • lanovia 08

Ja, snyft här fick jag klara mig själv.

Ninnnis skrev 2009-09-30 10:30:51 följande:
    Sorry att jag försvann precis när vi skulle erövra världen... lanovia 08 skrev 2009-09-30 08:18:11 följande:
  • lanovia 08

Nejdå det är lugnt, förstår att du har ett jobb att sköta också.

• passionsblomman

Sambon ligger i sovrummet och sover fortfarande. Det hade nog jag också gjort om det inte vore för att jag hade massagetid kl 9.

(det är ett inte så dåligt sätt att börja sin dag på att få massage!)

Resan hade gått bra. Jag ringde ju också, för att säkra att han inte satt och somnade, för det är nästan det jag är mest rädd för av allt med trafiken och att det ska hända något.

Sedan bara måste jag berätta att jag önskar ni kunde sett min sons ansiktsuttryck när han insåg vem som låg i sängen imorse...♥

Han trodde ju att det var i eftermiddag pappa skulle komma, så när jag sa att hanskulle komma och titta i vårt sovrum sa han "va? är kattungarna i sängen fast de inte får?"
    Sedan kan jag inte beskriva hans ansikte, men jag kan gråta när jag tänker på det...OOOOO vilket krät återseende! Ömsesidigt kan ju tilläggas.

• Jenny står brud 090801

VAd hittar ni på idag då tjejer, förutom att sitta här då? Själv är jag ju på jobbet, har lite paus nu så skall snart ta lite fika innan det är dags för en lektion till. Onsdagar är bra dag för mig, bara två lektioner och konferens vilket betyder att jag har möjlighet att sitta här ganska mycket på arbetstid

• lanovia 08

För min del blir det inget jobb alls idag. är supertrött och pratade med min närmsta jobbarkompis som är den som drabbas av att jag inte kommer in idag (vi sliter på mot en deadline nästa vecka). Och hon ville inte höra talas om att jag skulle jobba idag, jag skulle vara hemma och vila sa hon.
    Och tror hon har rätt. Så jag stannar snällt hemma.

Förståndig så jag vet knappt vem det är som tatt över min kropp. jag brukar ju jobba och slita tills dess att jag däckar.

• Ninnnis

Stackare...

lanovia 08 skrev 2009-09-30 10:38:53 följande:

Ja, snyft här fick jag klara mig själv.
  • lanovia 08

*torkar en tår*
    gud så sött!

passionsblomman skrev 2009-09-30 10:39:40 följande:
    Sedan bara måste jag berätta att jag önskar ni kunde sett min sons ansiktsuttryck när han insåg vem som låg i sängen imorse...♥Han trodde ju att det var i eftermiddag pappa skulle komma, så när jag sa att hanskulle komma och titta i vårt sovrum sa han "va? är kattungarna i sängen fast de inte får?"Sedan kan jag inte beskriva hans ansikte, men jag kan gråta när jag tänker på det...OOOOO vilket krät återseende! Ömsesidigt kan ju tilläggas.
  • Jenny står brud 090801

Vad bra att du är hemma och kurerar dig lanovia om du inte känner dig bra. Då kommer du ju bli piggare fortare.

Svar på tråden I vått och torrt och väntan