• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • lanovia 08

Öhh.. hade ju iof tänkt skriva lite mer till Daa, men var snabb att trycka på sänd. Och nu har jag tappat vad jag skulle skriva.
    Hoppas indianerna kommer som de skall nu. Eftersom du hävdar att det inte är någon idé för oss att hoppas denna månad...

• Ninnnis

Nä, det är ju sant...

;-? är ännu8 en ny gubbe... Blinkar-men-är-lite-tveksam-gubben?

lanovia 08 skrev 2009-09-30 11:46:57 följande:

Fast iof hade inte jag varit ledig hade väl nästn 1/3 av inläggen inte skrivits. ;-?
  • lanovia 08

Smsa Ingis. Hon lever och har det bra, dock utan dator och saknar oss. Bellas magont verkar blivit bättre. Hon sover bra på nätterna. Utvändigt saknas nu bara tegel på huset.
    Hon hälsar till alla.

• passionsblomman

Jag ska fråga min sambo om han har lust att hänka på en prommis i det där strövområdet vi har runt knuten.

Sedan ska vi se om vi kan hitta en affär där de säljer cyklar häromkring. För han har satt sig i sinnet att han ska börja cykla till jobbet. Vilket verkligen vore väldigt bra om han sätter i verket.

• lanovia 08
    jag är på riktigt gubbuppfinnar humör idag.
    Ninnnis skrev 2009-09-30 11:50:23 följande:
    Nä, det är ju sant... ;-? är ännu8 en ny gubbe... Blinkar-men-är-lite-tveksam-gubben?lanovia 08 skrev 2009-09-30 11:46:57 följande:
  • lanovia 08

Låter som bra plan för dagen.
    Cykla är bra, både för hälsa och miljö. två flugor på smällen.

passionsblomman skrev 2009-09-30 11:51:27 följande:
    Jag ska fråga min sambo om han har lust att hänka på en prommis i det där strövområdet vi har runt knuten.Sedan ska vi se om vi kan hitta en affär där de säljer cyklar häromkring. För han har satt sig i sinnet att han ska börja cykla till jobbet. Vilket verkligen vore väldigt bra om han sätter i verket.
  • passionsblomman

På smällen är också bra! Det kan JAG gärna boka in...

lanovia 08 skrev 2009-09-30 11:52:30 följande:

Låter som bra plan för dagen.Cykla är bra, både för hälsa och miljö. två flugor på smällen.
  • Daa

lanovia 08 skrev 2009-09-30 11:46:57 följande:
    Fast iof hade inte jag varit ledig hade väl nästn 1/3 av inläggen inte skrivits. ;-?
    Ååh... efter att ha fått i sig lite lunch känns allt bättre.

Gillar den nya gubben också ;-?

Förresten, hur gör man en smilie som betyder "pillemarisk"? Har undrat i flera år.
  • Daa

Skönt att höra av Ingis. Ingen dator, alltså? Fast hon har ju Bella att nosa på, så då kanske hon inte grips av panik.

Svar på tråden I vått och torrt och väntan