• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • passionsblomman

Fatta vad chockad man skulle bli om det hände!

Jag hade visst tom två lotter, så då måste jag vänta till imorgon så sonen får vara med. Han älskar att skrapa lotter!

• Hvidbrud

Oj, vad ni skriver! Käns ju nästan som fredag!

:-3 guubben reagerade jag på.. kunde se mig själv i den med mina mjölkstinna yver...

Liten har idag fått st3 på blöjorna! Tjejen väger 5240g redan. Senaste namnet i jagten är Aster, vad tycker ni om det?

Kramar till er allihop!
    Krya på dig Lanovia!

• Daa

Vilken usel natt, knappt nån sömn alls (och det beror inte på att maken och jag idkade nån form av umgänge, för han sov minsann...). *surar*

Men det kanske blir en bättre dag.

Hoppas ni får en god morgon.

• Jenny står brud 090801

God morgon tjejer!

Daa: JObbigt att inte få sova. Hoppas du orkar med dagen iaf.

Hvidis: Aster är ett fint namn, har inte hört det innan men när man "smakar" lite på det blir det finare för varje gång

Blomman: *Håller tummarna* Hoppas hoppas hoppas att det "händer för dig idag"

Bruttan: Så ni har också en spjutkastare i familjen?!! Min svåger kastar spjut, han kom 6 på sm

Kramar till er alla!

• passionsblomman

Morning!

Jag har inte heller sovit bra Daa.... Värdelöst! Man blir ju helt slut i kolan.

Jag tror min sambo försov sig till sin första jobbdag på nya stället...så han är nog inte så nöjd.

Själv insåg jag att jag glömt sonens läsläxa mitt i allt pappakommahemmande, så jag fick stiga upp och sätta mig med honom i soffan och få den gjord i arla morgonstunden.

Men innan det hann jag vara uppe i mörkret för att kissa, och ska man göra sådant där man inte bott så länge är det bättre att tända lampan vet jag nu.
    För i vårt badrum sitter en hylla på ett så dumt ställe, och dess vassa hörn är exakt i höjd med mitt hårfäste. Nu har min panna och den hyllan träffats med resultatet bula för pannans del.

Idag borde jag ta itu med en hel massa papper som ligger. Somligt är dyra räkningar, annat är samtal som ska ringas och ytterligare saker ska skrivas på och postas, eller fyllas i och postas.

VAAAAAAD sådant är tråkigt!

• Ninnnis

God morgon!

Tråkigt med dålig sömn, försovning och bulor i huvudet. Jag har sovit som en sten i 8 timmar, men var ändå aptrött när klockan ringde...

Daa, varför kunde du inte sova? Någon speciell anledning?

Lanovia, jag förstår att du gillar Läckbergs böcker, med tanke på att de utspelar sig i Fjällbacka... Jag läser Sjöjungfrun nu, den är bra! Mår du bättre idag?

Hvidis, Aster har jag aldrig hört innan! Låter lite som en blandning av Astrid och Ester? Om jag ska vara helt ärlig så är jag inte så jätteförtjust i namn som Astrid, Asta, Ester och liknande, men jag är säker på att Aster växer ju mer man smakar på det, och att det skulle bli ett utmärkt namn till Lillmuffins om ni bestämmer er för det!

Villemoa, Ingis hälsar och skickar en bamsekram till dig.

• lanovia 08

Jag skriver också under på den.

Ninnnis skrev 2009-09-30 21:37:23 följande:
    Bruttan, du är underbar!
  • Ninnnis
    Hvidbrud skrev 2009-10-01 00:47:56 följande:
    3 guubben reagerade jag på.. kunde se mig själv i den med mina mjölkstinna yver...
  • lanovia 08

Hvidis innan jag glömmer det, har tillsammans med Ingis kommit fram till att vi väntar tills på lördag innan vi beslutar hur vi gör med fikan. Förhoppningsvis blir jag bra snabbt. Skulle det bli fika av så blir det runt 11 någon gång.

• lanovia 08

Daa, varför sovit så dåligt?? Tråkigt att mannen var så trött igår.

Blommis hoppas det gick bra för sambon trots försovning.

Ninnis, jo Läckberg blir väl ytterligare lite bättre då det är hemmamiljö. Sjöjungfrun var bra ja! Slutar dock hemskt, jag har väntat i 1 år nu för att få se hur det gick. (ajabajja du får inte bläddra fram till slutet nu!)

Svar på tråden I vått och torrt och väntan