• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • passionsblomman

Så, nu har jag lagt in och betalat för en annons på kissekattungarna också. De behöver flytta nu till helgen nämligen.

Inatt när jag höll på och lufta element som bäst-VÄLDIGT tyst tillägges, så kom sambon upprusande och undrade vad jag sysslade med...

...eh, det är inte jag-det är de där små monstren, sade jag pekandes på viddjuren som rusade upp ochner för trappan i full fart.

Jaså jahaaaaaaa!

Mmmmm, det är ingen nypåfunnet nattnöje att för egen del kuta i trappan allt vad jag kan.

Friden och lugnet blir avsevärt större när små tigrar flyttar.

• Ninnnis

Varför i all världen luftar du element mitt i natten?

passionsblomman skrev 2009-10-01 15:43:27 följande:
    Inatt när jag höll på och lufta element som bäst-VÄLDIGT tyst tillägges,
  • passionsblomman

För att jag ledsnade på att hälften av elementen är kalla i huset och nu hadesambon äntligen köpt den luftningsnyckel som saknades för att ta sig an alla femton elementen.

Han sa "imorgon" och gick till sängs.

Jag sa NU och luftade för fullt!

Ninnnis skrev 2009-10-01 15:56:45 följande:
    Varför i all världen luftar du element mitt i natten?
  • lanovia 08

haha... är du säker på att det inte är du som kutar i trappan Blommis??

Villemoa hur mår du nu?

Tack alla för era kloka och tröstande ord. Jag vet ju hur rätt ni har är bara så svårt att få fram de tankarna när det gäller en själv.

• Ninnnis

Undrar förresten om jag kommer till jobbet imorgon eftersom Obama landar ungefär då... Bron stängs av i en timme och vägen till mitt jobb stängs också av.

• lanovia 08

Daa, Marklunds nya?? Vad har jag missat nu?

Risotto är så gott. Ett tips från mig är dock att skippa parmesanosten. Risotton blir enligt oss mkt torrare och inte lika god med den. Men "alla" andra har ju i det så vi kanske är fel ute.

• lanovia 08

Aha ok, började också undra vad du var för en nattuggla.

passionsblomman skrev 2009-10-01 16:00:04 följande:
    För att jag ledsnade på att hälften av elementen är kalla i huset och nu hadesambon äntligen köpt den luftningsnyckel som saknades för att ta sig an alla femton elementen.Han sa "imorgon" och gick till sängs. Jag sa NU och luftade för fullt!
Svar på tråden I vått och torrt och väntan