• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • lanovia 08

ajdå

passionsblomman skrev 2009-10-01 16:02:31 följande:
    Synd bara att det inte hjälpte....det är fortfarande lika kalla element.
  • lanovia 08

Ninnis, kanske är läge för 1h sovmorgon imorgon.

• passionsblomman

Jag ÄR en nattuggla. Jag kommer alltid på så bra saker på natten. På morgonen däremot, vill jag helst inte vara med alls förrän framåt tio-rycket.

• Ninnnis

Blommis, så fungerar jag också, om jag får välja...

Lanovia, tyvärr måste jag vara här klockan 7 imorgon. Om de preliminära uppgifterna stämmer så hinner jag över bron och hit innan de stänger av. Men man vet ju aldrig. Ska ju flyga till Oslo efter jobbet också, och flygplatsen ska stängas av kring lunch igen så vi får väl se...

• lanovia 08

Oh det bästa med natten är ju att man får sova då.

• Ninnnis

Det är enormt många människor och företag som påverkas av IOC-mötet! Helt galet

• Ninnnis

Ja ok, på natten sover jag gärna, men sen kväll är jag som mest produktiv

lanovia 08 skrev 2009-10-01 16:10:10 följande:

Oh det bästa med natten är ju att man får sova då.
  • lanovia 08

Ninnis, ja då måste du helt enkelt hinna före Obama. Tänk vad EN enda person kan ställa till med för väldigt många människor.

Hoppas du kommer iväg till oslo som du skall. Iof om du inte kommer iväg så kan du ju vara med på ev fika på söndag.

• lanovia 08

Jag är som mest produktiv på morgonen, om jag bara lyckas vakna till liv och inte blir retad (kan ha dåligt morgonhumör).

Nej nu skall jag gå o laga middag och göra en äpplepaj. Har fått lite mer energi av dagens vilande. Somnade inte ens när jag låg o läste nu. Det ni.

• Ninnnis

Imponerande! Slit nu inte ut dig i köket, bara

lanovia 08 skrev 2009-10-01 16:13:34 följande:

Somnade inte ens när jag låg o läste nu. Det ni.
Svar på tråden I vått och torrt och väntan