• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • passionsblomman

Daa, jaså det är indianer i dalen nu ändå...Jaha!

Bruttan, är du fuller? Hoppas du sover nu och att du snart får sluta må så himla illa!

Leksi, jag USCH! Jag tänkte också på det där med alla missfallen. Nu får det väl ändå vara nog med sådant i tråden!

Villemoa, ja det blir bättre, men det är OK att det tar tid också! Du måste inte bli glad igen förrän du har varit ledsen färdigt.

Lanovia , vilka fina vovvar och vilken UNDERBART fin maaaaaage!

Ankan, Vad toppenhärligt med bra stämning och kul på nya jobbet!
    Nu fick jag lite saknad efter en arbetsplats faktiskt...

• Villemoa

Ja jag är inte klar med att vara ledsen iaf. Fick precis en bild på min svågers nyfödde son (min mans bror) som föddes samma dag vi fick missfallet. Han är så söt den lille plutten och jag grinade som en tok!

Ankan; vad kul att höra att det känns bra med nya jobbet!

• passionsblomman

Me åÅÅÅÅH vad bitterljuvt och grymt och helt överjäkligt med bebisbilder sådär nu mitt i allt!

Vem tusan skulle inte grinat!

Min axel finns här precis så länge och närhelst du behöver den gumman!

Villemoa skrev 2009-10-01 23:47:45 följande:
    Ja jag är inte klar med att vara ledsen iaf. Fick precis en bild på min svågers nyfödde son (min mans bror) som föddes samma dag vi fick missfallet. Han är så söt den lille plutten och jag grinade som en tok! Ankan; vad kul att höra att det känns bra med nya jobbet!
  • Villemoa

Fast vi ville ha en bild så vi fick se den lille. De visste också om vårt missfall (vi hade bett svärmor vänta med att berätta för att de skulle få glädjas helt och hållet åt sitt lilla barn) och han skrev själv att tajmingen var dålig.

Du må ju tro att jag kommer grina när jag håller honom första gången, både av lycka och sorg.

Tack blommis för att du lånar ut din axel! ♥

passionsblomman skrev 2009-10-01 23:58:08 följande:
    Me åÅÅÅÅH vad bitterljuvt och grymt och helt överjäkligt med bebisbilder sådär nu mitt i allt!Vem tusan skulle inte grinat! Min axel finns här precis så länge och närhelst du behöver den gumman!
  • passionsblomman

Jo, det förstod jag att du ville, men alla de känsloblandnignarna är ju grymma bara i sig. Och livet och döden går ju hand i hand, det vet vi ju alla, så den som möter livet måste ju få lädjas åt det samtiditgt som den andre sörjer. Och jag tror de båda får plats om man bara kan ha hjärta för varandra.

Jag lånar ut vad som helst som kan hjälpa dig minsta lilla!

• Villemoa

Så sant som det är sagt min vän.

passionsblomman skrev 2009-10-02 00:20:28 följande:
    Jo, det förstod jag att du ville, men alla de känsloblandnignarna är ju grymma bara i sig. Och livet och döden går ju hand i hand, det vet vi ju alla, så den som möter livet måste ju få lädjas åt det samtiditgt som den andre sörjer. Och jag tror de båda får plats om man bara kan ha hjärta för varandra.Jag lånar ut vad som helst som kan hjälpa dig minsta lilla!
  • Villemoa

Ja nu måste man nog gå och knyta sig. 07.00 kommer gubbarna som jobbar på vår framsida med att lägga marksten, de ska gå klart med vibran och jag lovar att det både låter och vibrerar mycket! :-0

• passionsblomman

Å herremindag! Gå och lägg dig!

Och jag med!

Sov gott!

Villemoa skrev 2009-10-02 00:42:24 följande:
    Ja nu måste man nog gå och knyta sig. 07.00 kommer gubbarna som jobbar på vår framsida med att lägga marksten, de ska gå klart med vibran och jag lovar att det både låter och vibrerar mycket! :-0
  • Daa

God morgon!
    Vilken skillnad det är att vakna när man har fått sova gott! Särskilt om man natten innan sovit sjukt dåligt.
    Att det sedan var -5,6 grader på morgonen får man väl leva med. Snart kommer vi att tycka att 5 minusgrader är varmt, som en arbetskamrat sa.

Villemoa: ja, det är verkligen bitterljuvt med bebisar i den situation som ni befinner er i. Och det är okej. *kramar om*
    Tycker mig märka att det går allt lättare med både gravidnyheter och bebisar.

passionsblomman skrev 2009-10-02 00:20:28 följande:
    Jo, det förstod jag att du ville, men alla de känsloblandnignarna är ju grymma bara i sig. Och livet och döden går ju hand i hand, det vet vi ju alla, så den som möter livet måste ju få lädjas åt det samtiditgt som den andre sörjer. Och jag tror de båda får plats om man bara kan ha hjärta för varandra.Jag lånar ut vad som helst som kan hjälpa dig minsta lilla!
    Fint skrivet, Blommis. Och sant.
    Och så kul att sonen gillade handbollen så mycket!

Ninnis: har du kommit till jobbet än? *vinkar*

Nu grälar indianerna och mer ska det bli. Helt enligt planerna.

Hoppas ni får en fin fredag (nämen just det! Det är ju fredag! ).

Svar på tråden I vått och torrt och väntan