• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • lanovia 08

Nu har jag förresten lugnat mig lite vad gäller ilskan mot Fru Byggs JUBELIDIOT till kollega. Jag blev så sur när jag läste det förut att jag inte ens klarade logga in, än mindre skriva något vettigt.
    MORR!
    Men Bruttan kom ju med några bra förlag!

Bruttan vad får du för tabletter, postafen kan det väl inte vara?

• lanovia 08

Så mkt mer jag skulle vilja svara och kommentera på nu men jag hinner inte, måste börja labba så jag hinner med tåget söderut i kväll.

• Fjällbruttan

Jodå, det är postafen
    Ge mig en distalgesic och jag sover i två dygn... tur att jag inte blev knarkare, skulle sovit bort hela livet
    Jag är superkänslig för tabletter, finns det en biverkning får jag den, å andra sidan så biter tex pencillin supersnabbt på mig, och det är ju bra

• passionsblomman

Jodå Bruttan, jag vet hur det är med det där med miljöerna.

Senaste jobbet var ett exempel, åren på fallskärmsklubben, städbranschen (-när man körde golvvård och sådan städning)och så vidare. Det kan vara urfjantigt, men är det rätt sorts stämning så är den skitrolig också.

Det är ju så roligt att slänga lite käft ibland...

Tror din karl att jag tänker vänta till SOMMAREN med att få varma element! NEJ TACK!

Vi ska pilla på pinnen redan ikväll!

• Daa

Jobbade över lite in på lunchen, men det gör ingenting, för vi har ju flex.

Jenny: skönt att du mår bättre. Delar gärna med mig av mina indianer, för nu är de tokiga! Min hålla-indianer-i-schack-utrustning har en hektisk tid just nu...

Fru Bygg: håller med. Karln är en jubileumsidiot. Vad är det för fel på en del? Vad vill de åstadkomma? Är det så att de bara vill höras till varje pris?

Tänkte litegrann på statistiken, Lanovia. Vi var väl tre som plussade i samma veva: du, jag och Twixiee? Vi hade ännu sämre statistik.

Det var nåt mer jag tänkte, men nu är större delen av hjärnan inställd på att hitta nåt ätbart.

• Fjällbruttan

passionsblomman skrev 2009-10-02 11:54:27 följande:

Fördelen med de pinnarna är ju också att de är utbytbara om de är ur funktion

• Ninnnis

Låter som en trevlig fredagkväll

• Fjällbruttan

Tror din karl att jag tänker vänta till SOMMAREN med att få varma element! NEJ TACK!Vi ska pilla på pinnen redan ikväll!

och en annan sak... han trodde väl ni skulle hålla värmen genom att pilla på pinnen, då behöver ni ju inga elemen*asg*

Hmmm... är nog fortfarande rätt full ändå

Vart är Ingis???

• passionsblomman

HIHIHIHI!
    Tänk om sambon kommer på det och sedan ger f*n i att laga elementen? Det är dessutom det i sovrummet som VERKLIEN är iskallt...

Ninnis:Ja det finns ju större chanser till en riktig myskväll än när man har varit solo i sovrummet i flera veckor.

Daa, igår tänkte jag på dig, för du hade ju en sådandär otursdag då du bara slog dig och skar dig och höll på nyssens.

Visst sa jag att jag slog huvudet i badrumshyllan va?

Det gör fortfarande ont BTW.
    Inte gjorde det livt roligare att jag igårkväll rusaderakti n i det mycket massiva soffbord som min sambos vän byggt så stadigt åt honom. Nu har jag så in i DEN ont i knät också!

Guuuud vad många fula ord jag skrek och jättehögt och länge då!

Man käner sig så obeskrivligt klantig när man slår sig sådär- som Papphammar.

• Villemoa

Enligt den läkaren jag träffade i tisdags så får var tredje kvinna missfall.

I framtiden sen Bruttan, när du känner för att bli fuller, ta en Postafen bara. Billig fylla

Svar på tråden I vått och torrt och väntan