God morgon!
Jag har haft en supermysig helg hos fina gravida väninnan i Oslo. Shopping, restauranger, filmer och långfrukostar varvat med en massa prat och skratt. Som balsam för själen!
Kom hem ganska sent igår kväll, så idag är jag lite trött i ögat... Men utanför fönstret går solen upp över Öresund, så det ser ut att bli en fin dag.
Blev det ingen träff igår? I så fall får vi försöka få till nånting snart! Eller, det får vi göra oavsett
Ingis, vad duktig Bellabus är som går på kalas och allt! Kul att det går framår med huset
Hvidis, så även batman har sina svaga sidor? Spännande att se vilket namn ni betämmer er för till sist!
Blommis, vad trist att ni inte hittat hem till kissarna... Jag är tyvärr allergisk mot katter, dessutom hade det nog blivit lite väl spännande för vovven med en katt i huset Gott med skumpa förresten!
Daa, hoppas både indianerna och förkylningen har gett sig av. Funderar också på att vara ute i god tid med vinterdäck, men ni ligger ju före uppe i norr
Lanovia, hoppas du hade en trevlig helg i Malmö, med eller utan trådträff
Jenny, hoppas du fick gjort det du skulle i helgen, tofflor, barnkläder och present. Jag hade nog förresten smsat nyblivna mamman och frågat om det var ok att ringa.
Bruttan, hoppas ni hade en trevlig tjejhelg i Sundsvall (?) och att illamåendet inte har plågat dig alltför mycket.
Nej, nu får jag ta och jobba lite...