• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Daa

*kramar Hvidis och Lillmuffin tillbaka*

Blomman: händer det nåt konstigt med dina indianer eller menar du generellt? *morrar åt dem*
    Språkpolistråden är f ö en ganska så underbar tråd som förgyllt många kvällar. *skrattar åt Sallads bar*

Ninnis: hakar på i visslandet för Blomman.

Jenny: vad kul att helgen blev så underbar!

Lanovia: grattis till att ha fått en så trevlig lunch

Har bestämt mig för att det inte blir nån aerobics ikväll. Kroppen är så konstig. Det känns som om det kan vara klokt att ta det lugnt så jag orkar fara på den där konferensen.

Försiktiga, icke-smittsamma kramar till alla.

• passionsblomman

Daa: nejdå, det var bara ett allmänt ogillande av indiener och deras tilltag. Å allas våra vägnar.

Nu är jag jätteglad igen!
    Vi har alltså varit på Pojkar-99/-00 och deras Handbollsträning.
    Min son hade ju siktat på att titta på, men SÅKLART var han med och dessutomverkar tränarkillarna hur bra som helst. En av dem tog genast med sig min son och gick igenom regler och linjer och övade lite med honom helt enskilt. Sean var han med och fullt ös gällde.

Efteråt råkade det vara föräldramöte, så vi fick tillfälle att träffa andra och fråga och få info också. Mycket positivt.

De vill börja med stängd/sluten täning sa de, för en del av barnen har väldigt svårt att hålla fokus på träningen med föräldrear på läkaren.

Så, för att kolla lite vad man själv kan roa sig med under tiden så gick vi till badhuset som ligger precis intill. Glad överraskning nr 2: det är JÄTTEFINT i det badhuset! Och man kan köpa ett årskort för två pers som gäller för fritt badande och relaxavdelning PLUS gymet om man vill. Till sonen kan man komplettera med ett 20-klippskort tex, och då badar han för 25kr/gågen.

Det innebär att vi om vi vill kan pröjsa 5500 kr och då kan hela familjen motionssimma, äventyrsbada och relaxa och dessutom styrketräna precis hur mycket vi vill i ett helt år. Det tycker jag var ett bra pris om man ser till vad entré till sådana bad vanligtvis kostar, för att inte tala om vad gymkort kostar!

• lanovia 08

Hade jag kunnat hade jag gjort dig sällskap. Men skulle förmodligen dö av hostattack eller igentäppt näsa om jag försökt mig på denna övning idag.

Ninnnis skrev 2009-10-06 07:23:41 följande:
    *fortsätter vissla i sanden*
  • lanovia 08

Inatt fick jag sova 4h, sedan vaknade jag o behvöde på toa därefter var det kört. Har hostat resten av natten, förutom 1h som jag lurade till mig med hjälp av en alvedon. För att orka blev det sovmorgon imorse. Men nu är jag här.
    Dumt gav jag mig tid till att läsa imorse. Höll nästan på att skita i jobbet helt. ohhh vad Läckberg är bra nu. Jag förstår vad du menar Fru Bygg, den är otäck. Hmmm undrar om jag får komma hem o gå o lägga mig snart??

Jenny förreten, bra motto du har! ligger mkt i det.

Ankan har hur går det för dig på nya jobbet?

Blommit härligt att det gick så bra igår och att sonen trivs med handbollen. Underbart med badhallen. Ni kommer få ett kanon liv där ni är nu!

Kramar alla andra som jag borde skriva något till men har inte hjärna nog till det. Är så trött nu.

• lanovia 08

Jenny förresten, grattis på namnsdagen!

• Ninnnis

Badhall, är det en blandning mellan badhus och simhall?

Lanovia, då har jag något att se fram emot när jag har läst ut Sjöjungfrun Finns den nya i pocket än?

Svar på tråden I vått och torrt och väntan