• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Ankan80

Halloj!
    På jobbet går det bara bra!
    Svårt att surfa dock

På kvällarna är jag så slö så slö....*slöar vidare*

• passionsblomman

Jahapp, då har vi bränt lite mer pengar...
    8 vinglas, 6 gardinlängder (räcker till 2 rum), 1 tvättkorg, 1 bäddmadrass till ena gästsängen, och så 6 badlakan.
    Där rök några tusenlappar till. Fast allt är ju sådant vi faktiskt behöver.

• Villemoa

Halloj girls!

Verkar vara nåt allmänt som går nu, idag har jag haft en sprängande huvudvärk och ont i halsen hoppas att det stannar vid det för på lördag åker vi till nkpg för att fira svärfar och så ska vi få träffa den nya lilla familjemedlemmen, mannens brorsbarn Handlade present till honom igår och man dööör ju så söta små bebiskläder det finns! Liite jobbigt var det att bli påmind om bebisar och jag kommer nog grina både en och två gånger på lördag...som kompensation fick Moa lite nya kläder också
    På onsdag (i nästa vecka) blir det återkontroll och jag hoppas allt ser bra ut!

• Daa

God morgon!
    Hjääälp, vilket busväder det är. Så mörkt, så regnigt och blåsigt. Fortfarande trött i ögonen efter bilkörningen.

Villemoa: kramar till dig. Det är jobbigt att bli påmind.

Ninnnis skrev 2009-10-06 12:21:34 följande:
    Överger du oss?!
    Ninnis: jag var tvungen. Lunchrasten tog slut som vanligt och jag skulle följa med chefen på möte.

Ha en fin dag!
  • Jenny står brud 090801

Godmorgon eller trött morgon kanske jag skall skriva idag kändes mkt jobbigt att gå upp i morse, längtar så till höstlovet nu. Men det är 2,5 låååånga veckor dit... Sitter iaf på jobbet nu med en kopp te så jag borde vakna snart.

Håller på och syr så mycket om kvällarna så jag hinner inte ens titta in här, men borde väl bli bättre snart eftersom marknaden snart är.

Läser vad ni skriver men orkar inte kommentera

• lanovia 08

Godmorgon.
    Fick sova inatt, vilken lycka. Så lättare att orka med dagarna då. Plus att jag äntligen vågat stoppa i mig Bromhexin för att få upp skiten. Har dratt på det in i det sista, står ju att det inte skall vara någon fara vid graviditet, men tänk om...

Nu är Läckberg utläst. Så nu är det bara att återgå till Obamas bok, känns inte lika lockande längre.

Vad händer med Fru Bygg har varit väldigt tyst några dar nu. Det är väl inte så att du är på BB???

Daa har du långt att köra till jobbet?

• Villemoa

Fy bövelen vad det blåste här inatt!! Trodde taket skulle blåsa bort, t.o.m mannen vaknade och det gör han väldigt sällan av ljud. Sen var det förstås svårt att somna om och när jag vaknade imorse hade jag svårt att hålla ögonen öppna, till Moas stora förtret Inget som inte lite kaffe kunde bota

Jenny; förstår precis hur det är att längta efter höstlovet och när man precis närmar sig slutet så känns det som om det aldrig blir v.44!! Höstterminen är jobbig på det sättet; 8 veckor kvar till höstlovet när man börjar terminen och sen 10 veckor kvar till jullovet efter höstlovet. Lägg därtill mörkret som infaller...vårterminen är mycket bättre på många sätt.

Ja, var är fru Bygg?? Har inte hon BF typ nu?

Lanovia; fy för att vara så dålig som du är!! Hoppas du snart kryar på dig!

Själv håller jag på och läser Marklunds "Nobels Testamente" och har de efterföljande två som ligger och väntar på mig

• Ninnnis

Jag fick ett recept i inboxen av Fru Bygg i måndags, men jag fick inget svar tillbaks på mitt meddelande... Hon kanske har åkt in?

Svar på tråden I vått och torrt och väntan