• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Jenny står brud 090801

Förstår vad du menar Ninnis... så tråkigt att inte få några bra bilder från sitt bröllop men svårt att inte skratta lite åt bilden

Ninnnis skrev 2009-10-07 11:16:10 följande:
    Detta är ju hemskt egentligen, men jag kan inte låta bli att flina åt bilden... www.aftonbladet.se/wendela/article5914602.ab
  • Fru Bygg

Hej alla!

Nope, jag har inte åkt in till BB ännu. Lillsnuttan är fortfarande kvar i magen, hon verkar trivas bra där, har inga tecken alls på att ngt skulle vara på gång inom kort.
    Nu går man ju bara och längtar och väntar...

Fast att jag har varit ledig, så har det varit ont om tid att sitta framför datorn. I helgen hade vi kalas för min man och firade hans födelsedag.
    Sen är jag ju visserligen ledig om dagarna, men på något sätt så har tiden sprungit iväg.

• Fru Bygg

Lanovia, se nu till att prata ordentligt med barnmorskan. Även om det är jobbigt nu, så tar du ju tag i det och slipper kanske ha det så jobbigt sen istället. Tänk va skönt att få prata ut och komma över lite av allt som du känner. Du har ju din man med dig som stöd, det kommer att gå riktigt bra!
    När har du BF?

• Fru Bygg

Jenny, vad du är duktig! Vart får du alla mönster ifrån. Jag hade mer än gärna sytt lite barnkläder, gillar att sy, men har aldrig tagit tag i det ordentligt. Hittade två babykläder som jag sydde i skolan när jag var mindre, men det är allt.

• Fru Bygg

Så, nu är Fru Bygg igång igen.. Jag spammar för fullt, är det ingen annan som kan göra mig sällskap?

• Daa

Hej Fru Bygg! *vinkar*
    Kan hålla dig sällskap en liiiten stund innan min lunch-hungrande mage börjar ryta av frustration.
    Förstår att du längtar *hjärtar lillsnuttan*
    Mår du bra då?

• Daa

Jenny: tycker också att du är duktig som syr och står i. Hoppas det går bra och är jättetrevligt på marknaden.

Lanovia: tror som Fru Bygg att det är bättre att ta tag i det jobbiga på en gång. Då kanske du slipper fundera sen.
    Har inte så jättelångt till jobbet, det tar väl en 23 minuter. Men det är jobbigt när sikten är dålig.
    Inboxar dig om helgen, för imorrn drar jag.

Ninnis: hur gick eventet? Vilka mysiga planer du verkar ha för resten av veckan.

• Fru Bygg

Tack Daa!

Jag mår bara bra. Är ju lite trött, men det känns som om alla är det just nu!
    Det är en annorlunda känsla att gå hemma och vänta på att sitt barn ska komma ut. Svårt att ta in liksom, nu har man vant sig vid att vara gravid i 9 månader, och nu kommer istället nästa fas!

Snart lunch, härligt! Blir det ngn god lunch?

• Ninnnis

Sådär på ett ungefär, i runda slängar, bara...

Daa skrev 2009-10-07 11:39:49 följande:
    Har inte så jättelångt till jobbet, det tar väl en 23 minuter.
  • Ninnnis

Eventet har gått bra, Daa! Jag är inte med på själva eventet, det är en kund som hyr in sig hos oss, men jag har äran att fixa och dona lite.

Svar på tråden I vått och torrt och väntan