• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • passionsblomman

Jag trodde väl att du skulle bli...upprörd

I Jämtland där jag ju växte up, är det mer småvägar än motorväg, så där pratade vi nog mer mil, och att tio mil tar cirka si och så lång tid.

Där jag bodde senast kunde det vara 20 minuter till Brommaplan, och en halvtimma till stan, eller s kom man inte ens fram till Brommaplan och därmed än mindre till stan. Stillastående kööööö är nu ett minne blott.

• passionsblomman

MEN NINNIS!!!!

Du RÖKER väl inte!!!!

Ninnnis skrev 2009-10-07 12:30:58 följande:
    Jag minns en tid när jag beräknade promenadavstånd i antal cigg...
  • Jenny står brud 090801

Det har precis brunnit här på skolan. Någon/några elever som försökt tända på... som tur väl va tog det sig inte. Så otäckt när man tänker på vad som kunde ha hänt.

• Jenny står brud 090801

Jag har ritat av från böcker och gjort om som jag vill ha dem. Du kan gärna få mönster av mig om du skulle vilja ha. Bara att inboxa mig din adress så fixar jag det
    Fru Bygg skrev 2009-10-07 11:30:19 följande:

Jenny, vad du är duktig! Vart får du alla mönster ifrån. Jag hade mer än gärna sytt lite barnkläder, gillar att sy, men har aldrig tagit tag i det ordentligt. Hittade två babykläder som jag sydde i skolan när jag var mindre, men det är allt.
  • Ninnnis

Nääää.... Men jag var rökare i ca.12 år. Jag (och maken) slutade röka den 1 september 2003, samma dag som vi flyttade från Oslo till Malmö. Sedan den dagen har jag inte rört en cigarett, och jag är övertygad om att jag aldrig kommer att göra det heller

• Ninnnis

Blommis, Danmark-Sverige är på lördag klockan 20.00 och visas på kanal 5. Om man inte är på plats, förstås

• Jenny står brud 090801

Nu måste jag gå och äta, min mage skriker efter mat. Allt blev liksom en timme försenat här pga branden.

• Hvidbrud

Hej hej! Så härligt att känna sig saknad Saknar er också, men liten låg må min mage och snusade, så jag kunde titta över henne på skärmen så jag kan följa med i vad som händer er, härliga kvinnfolk!
    Nu ligger hon och sparkar och gnyr på min uppmärksamhet (var ju tvungen att lägga ner henne för att svara...) Så Det fick bli en snabbvisit!
    Puss puss, nu ska nog tutten ut...

Svar på tråden I vått och torrt och väntan