• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • lanovia 08

Trevligt, du är så välkommen så!

Daa skrev 2009-10-08 12:11:43 följande:
    *Lanovia: skönt att det gick bra hos barnmorskan. BRA att det är påbörjat. Om bara några timmar beger jag mig mot dina trakter.
  • lanovia 08
    jag kan ta emot kramen direkt här.
    Ninnnis skrev 2009-10-08 12:20:32 följande:
    Och krama Lanovia från mig om du träffar henne När kommer du hem förresten?
  • Ninnnis

Okidoki! Kraaaaaaaam

lanovia 08 skrev 2009-10-08 14:38:05 följande:

jag kan ta emot kramen direkt här.
  • Ninnnis

Leksi, vad spännande med UL snart! Jag förstår att tiden går långsamt...

När slutar du jobba, Lanovia? Måste kännas helkonstigt! Klart Spillevinken ska vara lite hemlig

• Jenny står brud 090801

Måste skriva av mig lite igen. Fick helt plötsligt följa med min klass på teater i förmiddag, vilket såklart var roligt. Men på vägen hem i bussen blir det slagsmål som jag hamnar mitt i. Försöker såklart gå mellan, men jag har ju ingenting att sätta emot två stora killar i 15 års åldern. Som tur väl va var det med en vfu-kille som kunde hjälpa mig. Vad hade jag gjort annars, kändes verkligen som de hade slagit till någon varit riktigt skadad annars. (den ena killen slogs så han bröt ett finger) Sitter här hemma nu alldeles chockad, har aldrig varit med om något sådant innan. Tur att jag slutade tidigare idag är helt slut nu Ingen rolig dag helt enkelt...

Nu ska jag läsa vad ni skrivit och kommentera.

• Fru Bygg

Jenny, usch vilken hemsk bussresa. Förstår att du är alldeles chockad. Skönt att ingen blev allvarligt skadad.

Är precis klar med en sockerkaka i ugnen, bjuder dig på lite och hoppas dagen blir lite bättre!

• Jenny står brud 090801

*Tackar och tar emot sockerkakan* precis vad jag behöver. Har faktiskt lite chokladpudding i kylen, ska nog äta lite sån nu

• Fru Bygg

Åhh, chokladpudding.. va gott. Det är sådant som kan göra en dag mkt mkt bättre, när man upptäcker sådant i kylen.

• Ninnnis

Efter jobbet ska jag in till Köpenhamn och äta middag med gravida norska väninnan (som jag var hos i helgen) och hennes pojkvän. Senare ikväll kommer mina älsklingskillar hem! Längtar!

Svar på tråden I vått och torrt och väntan