• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • lanovia 08

usch då Jenny. Slagsmål är aldrig kul, säkert ännu mindre om det är ens elever.

Ninnis, vilka trevliga planer för kvällen. Och att killarna kommer hem låter som ett extra stort plus.

Oh prata inte godsaker, fast det är iof inte det jag är mest sugen på nu, men är sååå förbenat hungrig. har just ätit en fralla och innan det fick jag bulle på få fikan. Men hela magen bara värker av hunger. Fattar inte hur jag skall klara mig tills jag kommer hem.

• lanovia 08

Kramar tillbaka.

Ninnnis skrev 2009-10-08 14:51:15 följande:
    Okidoki! Kraaaaaaaam lanovia 08 skrev 2009-10-08 14:38:05 följande:
  • Jenny står brud 090801

Ja, den ena av eleverna var mina. Så då blir det ju massa efterarbete och så polisanmälan från skolan troligen.
    Ninnis: låter som en hälig kväll först med middag och sen din två älsklingar. Kan ju inte bli bättre. Min man är på konferens så jag blir hemma själv med min lilla älsklingstjej... är lite avis på dig

Ninnnis skrev 2009-10-08 15:16:19 följande:
    Men fy vad obehagligt, Jenny! Var det "dina" elever som slogs?
  • lanovia 08

Jenny är du själv på natten också nu? Vet att du var orolig för det för ett tag sedan att du skulle behöva sova ensam i mörkret.

• Jenny står brud 090801

Ja, jag ska vara själv. Tycker att det känns jobbigt, första natten själv i huset. Men mannen har teltjänst hela natten

• lanovia 08

Nä det är sällan mysigt att sova själv i ett hus, ialla fall inte om man är mörkrädd.
    Men det kommer gå kanon, du har ju hunden där. För att inte prata om telefonsupport.

• lanovia 08

Oh här sitter jag vrålhungrig och funderar på hur jag skall klara mig 1h till på jobbet för att sedan gå o hämta hunden och promenera hem, ca 45min promenad.
    Och mitt ialla dessa funderingar har det börjat hällregna på utsidan.
    Solen sken i morse o jag har inga regnkläder med mig.

• Ninnnis

Jenny, du får sova med telefonen bredvid sängen så går det säkert bra! Och du, man är ju aldrig ensam när man har en vovve...

• lanovia 08

*mumsar i mig det snabbare än du hinner blinka*
    Tack

Svar på tråden I vått och torrt och väntan