• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Leksi

Välkommen tillbaka Bruttan! Vad skönt att det går framåt med dina små systerdöttrar!

Grattis till berömmet Ninnis!! Jag är säker på att du förtjänar det så passa på att sug åt dig allt du kan!

Hur verkar det Jenny? Indianer på gång? *håller tummarna*

• Ninnnis

Tack Leksi! Mötte chefen precis och tackade för de fina orden, då sa hon att "ja, men det är ju det ryktet du har i företaget"

*klubben för inbördes beundran loggar ut*

• lanovia 08

Bruttan skönt att höra att systerdöttrarna kämpa på.

Ninnis, vad rolgit med så bra beröm! Bara att suga åt sig.

Vi har haft ett lyckat möte idag och fått beslutat från högre ort att vi får fortsäta med vårat arbete i en fas till.

Just nu är mitt humör på botten ändå. Var hemma hos hunden för att lämna henne till dagis. Skulle cyklat men det gjorde så ont i magen (hostan tär) att jag fick gå istället. detta innebär ju givetvis att det tar längre tid och jag fick skita i lunchen. Istället sitter jag här nu och skall äta men hann nog bli lite för hungrig, för humöret är botten.
    Blev sur på maken utan egentligen anledning så jag har gått och skällt på honom tyst för mig själv hela vägen till dagiset och sedan till jobbet. Väl här ringde han upp mig och jag skällde inte ett dugg på honom högt, när jag hörde hans röst började jag böla istället.

• lanovia 08

Fick sms från Fru Bygg. De fick en dotter inatt! Allt är bra med dem.
    Så underbart. *torkar en glädjetår* (och undrar vad det är för fel på mina hormoner)

• Leksi

Nämen..! Det var som sjutton! Va roligt!!! Grattis Fru Bygg!!! (När du nu läser detta...)

• Leksi

Och Lanovia, det står nog alldeles bra till med dina hormoner. Arg när blodsockret sjunker för lågt och rörd till tårar när en ny bebis sett dagens ljus.

• Fjällbruttan

Wow!! Grattis till Fru Bygg och nya lilla tösen i tråden
    Och till pappa Bygg förstås
    Hade inte fru Bygg några dagar kvar?
    Skönt att slippa gå över tiden, det har jag sluppit med alla barn och det måste vara en evig väntan varje dag!

Min kompis fick en son i förrgår, hon hade gått två veckor över och vr på koll och allt såg bra ut, men så gjorde de ett ctg och då gillade inte lilleman tillvaron riktigt så hjärtljuden dippade ibland, så det blev akutsnitt. Hon hade inte ens med sig bb-väskan så hennes sambo fick åka hem och hämta grejor igår Och både mor och son mår förträffligt

Grattis till berömmet Ninnis, det är garanterat välförtjänt, men det är så himla skoj när man får höra det! Sug på den karamellen hela helgen

Lanovia, skönt att vi är fler i klubben Gråter så tårarna sprutar och morrar i nästa sekund...

• lanovia 08

Bruttan då är vi defintivit i samma klubb idag. Just nu sitter jag o kämpar med tårarna och samvetet. Mannen fick dåligt samvete när han hörde att jag hade haft ont i magen under promenaden. Då tyckte han att han kunde ju ha tatt över och hjälpt mig, mår jag dåligt borde ju han finnas där och hjälpa mig.
    hehe kan ju hända att jag i min ilska o frustation tänkte något liknande.
    Men vad 17 jag är ju vuxen människa han kan ju inte alltid finnas redo o släppa allt han håller i händerna för att hjälpa mig. Så nu mår jag dåligt över att jag gav honom dåligt samvete.

• lanovia 08

öhhh... det där blev nog fel gubbe.

• lanovia 08

Jo jag tror fru Bygg hade ett tag kvar så hon slapp gå över tiden. Måste vara skönt.

Svar på tråden I vått och torrt och väntan