• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Jenny står brud 090801

Har fått ont i "tjejmagen" nu på förmiddagen, självklart hoppas jag det är indianer på intågande. Men jag räknar ju inte med det eftersom det har varit såhär några gånger förut under den här indianfria perioden. Men ni kan väl hålla tummarna att det är något pågång. *hoppas hoppas* Inte ofta man får hålla tummarna av den anledningen i den här tråden...

• lanovia 08

HEJ Ingis!!! *kramar tillbaka*
    Det var helt rätt av oss att inte ses i söndags, tråkigt men rätt beslut. I lördags tyckte jag helt seriöst att jag var på bättringsvägen och helt riskfri att träffa även om jag förstod din tvekan. I söndags hade jag nog inte vågat träffa er. Var mkt sämre och hade ju tillbringat natten i samma rum med en som ev var magsjuk. Hade kunnat bli riktigt spännande för era små prinsessor.

Ha det så mysigt nu Ingis och Hvidis. Och ge varandra en kram från mig.

• lanovia 08

Säger som Ninnis känns inte som det hänt så mkt det sista? eller?
    Någon som har bättre minne?

Villemoas tråkiga missfall har du väl hört om? Hur är det med Villemoa nu? Har ni åkt söderut ännu?

• lanovia 08
    Ninnnis skrev 2009-10-09 09:33:01 följande:
    Maken skulle ha lämnat andra burkprovet idag, men det får bli nästa vecka istället....
  • lanovia 08

Ninnis, ja spillevinken kommer verkligen bra i tiden.

Jenny bra att det gick bra att sova själv. Mysigt att maken kommer hem idag igen.

• Fjällbruttan

Hej, nu är jag tillbaka

Eller alltså, jag kom hem i onsdags kväll, läste ikapp igår lite men orkade inte skriva och idag läste jag resten... mycket som händer på 5 dagar!

Minns inte ens längre vem som skrev det men jg är också ett Grey´s fans, varje onsdag kväll är det tjejkväll med stora töserna och så ser vi grey´s... och nuför tiden gråter vi konstant!

Här ligger snön ordentlig nu, vi körde på snöväg hem och när vi kom hem så läg det 10cm och det är kvar.. brrrr...
    Både jag och Saga är förkylda nu så nu sitter vi (elelr ligger ) inne och kollar ut, det blåser nåt fruktansvärt dessutom!

Mina systerdöttrar kämpar på, båda är utan c-pap nu men Agnes hade fått lite vatten i lungorna så hon får vätskedrivande just nu, Felicia har tagit sig nu (hon var minst) och växer bra hon med
    Stolt moster har varit på Barnens hus och köpt små kläder i strl 40-44 som ska skickas ner! Jag som tyckte att 50 var litet....

Kramar till alla och hoppas ni får en underbar helg!!
    vi ska röja lite och städa och lägga på kättingar på traktorn...och snöslunga! 

• Ninnnis

Nu blev jag jätteglad! Min chef hade fått ett mail från en sales manager från vår svenska del av firman, där hon ville passa på att ge några lovord angående mig. Hon skrev att jag är "en pärla - glad, duktig och enormt service minded. Grattis till den rekryteringen" Min chef svarade tillbaks att ""Ninnis" är helt fantastisk, jag lovar att vidareförmedla lovorden" Tänk vad mycket det kan betyda att få lite beröm!

*skyndar ut innan jag blir alldeles självgod*

• Ninnnis

Vad skönt att det går framåt med småttingarna, Bruttan! *hjärtar de pyttesmå kläderna*

Hoppas ni kryar på er, både du och Saga!

Svar på tråden I vått och torrt och väntan