• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • lanovia 08

Jag bakade ju som jag skrev drömtårta igår. Blev jättegod på andra försöket! Första var när jag skrev här och kakan skulle bara vara 5min i ugnen men jag glömde bort tiden lite så den var lite väl svart när jag tog ut den. BT kan ställa till med mkt!

Sedan blev det äpplepuré också. Kändes riktigt härligt att stå och sleva upp purén i burkar och tänka på att vårat barn förmodligen kommer äta detta. ♥

• lanovia 08

Ninnis, hur blev din kväll med vänninna och sedan killarna?

Jenny gick det bra att sova själv?

• Jenny står brud 090801

Jag klarade det bra!! Känns skönt att veta att jag faktiskt kan vara i vårt stora hus alldeles själv... okej då jag hade ju ganska bra sällskap av Ester.
    lanovia 08 skrev 2009-10-09 07:55:20 följande:

Ninnis, hur blev din kväll med vänninna och sedan killarna?Jenny gick det bra att sova själv?
  • Jenny står brud 090801

Nu är det snart helg!!! Så häligt. Och i eftermiddag kommer mannen hem skall blir mysigt. Saknar honom även fast han bara varit borta en natt

• Ninnnis

Hvidis, krama Ingis och Bellabus från mig! Hoppas vi kan ses allihop snart

Lanovia, då är ju föräldraledigheten perfekt tajmad!

Kvällen var jättemysig! Först god mat med vänninnan och pojkvännen, sen promenad och mys med älsklingarna. Maken skulle ha lämnat andra burkprovet idag, men det får bli nästa vecka istället....

Jenny, vad bra att det gick fint att sova ensam!

Söta Miss Muffin som känner på sig när pappa är i faggorna

• Ninnnis

Yey!

Hvidbrud skrev 2009-10-08 21:46:34 följande:
    Ninnis: Du fick 2800inlägget! Lanovia, du missade det med 1!
  • ingenjörsbruden

Hej Söta tjejer!

Guuuud vad jag känner mig handikappad utan tillgång till BT!
    Men iofs så hinner jag med alla hushållsuppgifter plus liten skrikig Bellabus.

Saknar er jättejättemkt!

En EXTRA STOOOOOOR o KRAM till Lanovia för att hon inte fick träffa oss nu när hon var nere.....Ingis har blivit fegis!!!

Kan någon vara gullig o uppdatera mig med ALLT som hänt?
    Har dator tillfälligt nu över helgen....tyvärr så hinner vi inte få den ordinarie datorn....så jag hoppas på datatillgång ngn gång i nästa vecka!

Nu ska jag slänga i mig frukost o packa det sista....sen ska vi åka in till Malmö o mysa med Hvidis o lillmuffin!

• Jenny står brud 090801

Låter som en perfekt kväll Ninnis! Burkprov nästa vecka istället lät som en bra idé tycker jag

Ninnnis skrev 2009-10-09 09:33:01 följande:
    Kvällen var jättemysig! Först god mat med vänninnan och pojkvännen, sen promenad och mys med älsklingarna. Maken skulle ha lämnat andra burkprovet idag, men det får bli nästa vecka istället....
  • Jenny står brud 090801

Hej ingis!! Roligt att höra av dig. Ha det så mysigt hos hvidis och lillmuffin.

• Ninnnis

Heeeeeeeej Ingis! Har ni det bra?

Uppdatering... hmm... har det inte varit mest spam?

Ha det så mysigt med Hvidis och Muffin! Jag vill också ses snart!

Svar på tråden I vått och torrt och väntan