• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Ninnnis

Min kollegas son är sjuk så jag har jobbat över och måste nu skynda skynda till flyget! Ses efter helgen, och kram!

• lanovia 08

Oj vad tiden har gått. Hann ialla fall klart med dagens försök. Nu skall jag bara samla ihop mig lite innan det är dags att gå till tåget. Tur att det är helg nu för jag är helt slut.

*skrattar* åt pilla pinnen. Verkar som trevliga fredagsplaner.

Ninnis ha det så bra i Oslo.

ha en bra helg alla!
    Kram

• Daa

Blommis: så fint att du tänker på mig när du slår huvudet.
    *blåser på bulan*

Pinnar är bra för att värma saker

Nu har maken feber. Jag är förkyld och snurrig av indiankrig. Vi orkar nog inte ens med fredagsmys. Så kan det vara. Gläds åt sovmorgon imorgon.

Hoppas ni har en fin kväll.

• Hvidbrud

Hi hi! Morgon mys för första ggn efter födsen... Min kropp doftar som innan grav för första ggn också! Hi hi... nu kan batman inte motstå min kraft! Mohouahahaha!

Kramar Villemoa och plostrar om blommis.

Lanovia: OK! Vi hörs om söndag i morgon!

Daa: så jobbigt med indiankrig så du blir snurrig! En god biff och lite rödvin borde fixa det...

Bruttan: Oj vilka piller! Kan du inte ta en kvart bara?

Ninnis: Häftig du är som sett Air force One! På min gata har en hårsalong som heter Hair Force One precis öppnat. Vad är det med hårsalonger och kixiga namn? Hårlywood, Atmosphair osv osv...

Har äntligen kommit under 80kg.. bara 12kg kvar till vikten innan grav. Gick upp 27kg...

Aster är en blomma! Men vi har gått bort från det lite igen.. Shiit vad vi velar. Vi MÅSTE komma på något nu. Nått nytt i nya baner måste jag tänka... Svååårt för en envis gammal räv som jag!

• Jenny står brud 090801

God morgon!!
    Här är det en härlig morgon idag, vaknade pigg ganska så tidigt. Mannen skall vara ute i skogen och jobba idag så jag har hela dagen för mig själv. Ska bli riktigt mysigt, men har ju en hel del att göra också eftersom marknaden är om två veckor. Idag står innetofflor och barnkläder på programmet Sen måste jag ju sy en liten present att skicka till min kompis lille kille.
    Hur länge tycker ni att man skall vänta innan man ringer den nyblivna mamman? Har såklart skickat sms, men vill ju prata också men ändå inte störa...

• ingenjörsbruden

Har dator lite grann nu.....makens jobbdator.....men Bellabus har sep.ångest o sover bara i min famn......suck! så det e lite svårt att skriva.

Längtar massor efter er alla!!!! Massa till er alla!
    Extra många till Villemoa! O BAMSEKRAMAR osså!

Allt pinnar på....Busan har lite knip i magen mellan varven...men vi får sova bra på nätterna så vi ska inte klaga!
    Har osså hunnit med att mysa med maken!

Husbygget går osså framåt, om en vecka så ska det teglas sen är utsidan klar....BARA insidan kvar....suck! Vill flytta nu!

Var på återträff med föräldragruppen igår....riktigt kul!
    Idag är det dubbel 30årsfest somstår på schemat.....hoppas det funkar med busan....håll tummarna.
    O så hoppas jag på att få träffa Hvidis o Lanovia i morgon!
    Men risken finns att vi är helt utslagna efter dagens fest.

Skulle så gärna vilja läsa allt som hänt...men jag hinner inte...ska hoppa in i duschen nu o göra mig i ordning inför festen....gäller att vara ute i god tid med små busungar!

STOOOOOOORA KRAMAR till er alla!

• Fjällbruttan

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeej Ingis

Kul att se dig och höra att allt är bra, förutom Busans lillmage då!
    Min mellanbrutta hade kolik i sex månader... jag minns ingenting av den tiden!
    Man blev minst sagt zooombieartad
    Men hon fick hjälp av kiropraktor och häck väck så var koliken borta! Superskönt!

Vi hade en myskväll igår med allmän badning av hela familjen och sen idol...
    men jag blev vansinnig när hoppstudsblondinen i skoterstället sjöng sönder nästa favvolåt... och varför lyssna på juryns kritik?? Bläääääää
    Kunde inte Moa fått ett wildcard istället.. Livet i en guldfiskskål...

Blomman, vilket underbart välkomnande av mannen!
    Hoppas ni fick till pinpillandet också
    Vår "element" gick hett inatt i sovrummet*asg*

Hvdbrud, vad duktig du är som redan fått bort så mnga kilon, men du tar det väl försiktigt så att inte amningen påverkas??
    Var rädd om dig, kilona kommer inte att rymma... tyvärr...

Förresten Blomman, det verkar ha spridit sig till alla möbler att hoppa på innevånarna i husen  numera...
    Saga blev attackerad av vartenda bord i vårt hus igår,vet inte hur många gåner jag fick trösta och blåsa AJ:et i pannan... hon var lite rödflammig efter ett tag

Nu ska jag packa, ska på minisemester imorgon med väninnan och göra av med alla pengar jag har

Svar på tråden I vått och torrt och väntan