Hej i tråden!
Lanovia: Ja lite duktiga-och lite lata har vi varit.
Igår blev inget uppackat fast det skulle. Det är en del meck med detta med vedpannan och alla element, så igår blev det mest det.
Dessutom var jag på rent överjävligt humör igår. Jag misstänker indianer i faggorna,. Jag hade kunnat kasta porslin eller nåt.
Inte ens skriva på BT var intressant. Jag läste, men hölll klaffen. Jag hade ändå bara en massa irritation att komma med. Som jag inte ens kunde motivera, så igår var man ingen rolig familjemedlem. Fast grejen är ju att man måste ju få finnas även de dagarna.
Natten mot lördagen fick jag jordens migränanfall. Jag kom på sedan att kombinationen massaebehandling och sedan rödvin inte var så himla genomtänkt. Jag får IBLAND migrän och IBLAND får jag det av rödvin, vilket bidrar till att jag är en mycket måttlig rödvinskonsument. ETT glas drack jag, ändå katastrof.
Därmed gick ju halva lördagen tvärbort, så städningen skedde senare delen av dagen och igår skedde inte så mycket mer än elementfix och så var hela familjen på innebandyn.
Och NU mina vänner, var det plötsligt lite fler grabbar i min sons ålder där! Närmare bestämt BÅDA de andra som går i hans klass och så några till ur klassen under.
Han ska leka med en kille imorgon efter skolan och det är härhemma hos oss som gäller.
Ikväll är det handboll för de där lite äldre killarna som inte bara går i Handbollsskolan utan som börjat träna mer lagmässigt.
Det är där tränaren sa att han får haka på om han vill. Så vi ska dit och kolla läget ikväll. Sonen säger att"det är lite pirrigt att åka dit mamma och jag vet inte men jkanske vill jag bara titta på"
Nu hoppas ju jag att jag känner min pojk väl nog och att jag har rätt när jag tror att han kommer att vilja spela och att han kommer tycka det är kul och vilja vara med även i det laget, plus handbollsskolan.