• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • Ninnnis

Skönt att du mår bättre, Jenny! Och att du slutar tidigt Hoppas kreativiteten flödar i helgen!

• Jenny står brud 090801

Håller med helt!!
    Fru Bygg skrev 2009-10-02 08:25:53 följande:

Vilken tradig statistik som det är på plussen. 50 %, så får det ju inte vara. Nu vill vi ju se lite fler plus istället!
  • Fjällbruttan

Rajrajrajrajrajraj...ooooohhhh carol, I´m but a foooooooool...*hick*
    Tjeeeeeenare brudar Leget asså??? Nån som vill ha lite skojiga piller??*hick*
    Jag haj maaasjor...zzzzzzzzzzzzzzz

Tror Ninnis är pillerknaprare hon med, hon tror hon har sett presidentens plan Kan ingen tala om för henne att vi har en kung här *hick*

Men det gör inget för jag har inte kräkts på två dagar! Hepp!

Blommna, glöm inte att sonen måste få ha långt hår, så han ser ut som en äkta handbollspelare Underbart kul att han gillade det! Är ju ett toppensätt att få kommpisar, och du lär ju också känna nya människor.
    Hur var sambons första dag på jobbet?

Fru Bygg, kan du inte fråga idioten om han har hemorojder och be han berätta om de smärtorna i stället för det är myyyyyyycket mer spänannde!
    Eller om han prövat ha kateter... för du förstår jag har hört att det gööööör så ont att sätta in den, är det sant??
    Glöm inte att dunka honom i  ryggen när han sätter kaffet i halsen

Villemoa, karamar om extra idag med! Lyssna på Blommna, hon har så kloka ord!

Ankan, kul med nya jobbet och vad skönt att du fått pencillin, jag hade ingen GBS alls i senaste provet, sköööönt!

Idag har jag beställt tyrolermusik på nätet, får hem skivorna om några dagar (ja, jag var laglig, är så jobbigt att leta konstig musik) för vi ska ha oktoberfest här den 24/10 i vår stora maskinhall Och ALLA vi har bjudit har tackat ja, ska bli så kul

Kram på er alla andra som jag glömt.. är lite lullig än av halva tabletten jag tog kl 18,30 igår kväll...

• passionsblomman

NEJ!!! Som sagt:vilken jubileumsidiot!!!

Jag tror han ska vara glad att det var du som röt och inte jag...jag har liksom ganska HÖR RÖST när jag tappar tålamodet med ärthjärnor.

BRA att du sa ifrån! Ta ingen skit!

(minns ni Grynet? )

Fru Bygg skrev 2009-10-02 09:52:14 följande:

Tack Ninnnis, då är det inte bara jag som överreagerar?
  • Fjällbruttan

Psst... eftersom kopplingstonen inte funkar mellan tangenterna och min hjärna har jag av princip döpt om blomman till blommna, bara så ni vet det

• Jenny står brud 090801

Menar såklart att jag håller med om att vi vill ha fler plus i tråden!!
    Jenny står brud 090801 skrev 2009-10-02 11:02:05 följande:

Håller med helt!! Fru Bygg skrev 2009-10-02 08:25:53 följande:
  • passionsblomman

Bruttan, vilka jädra tabletter du verka ha fått!!

Herregud, tänk dig dig och mig i ett fikarum med en radda snubbar och deras ttypiska tugg...
    Kan du inte komma och ha en turistanläggning här istället så tar vi över byn! (gästgiveriet här är till salu... )

Ninnis, 50%-statistiken var väl att när så många i våras plussade så nära varandra är det ju pest att det är 50% mf av de fyra? Annars är väl statistiken att var tredje graviditet slutar i MF, sa du inte det Villemoa?

Handbolöen ja...jag vakade strålande glad i morse och såg honom kuta runt där me d de andra för min inre syn.
    Uppenbart har jag varit rätt tyngd av att det bara visade sig finnas innebandyn EN gång/vecka.
    Dessutom har jag ju sagt i åratal att jag tror på handboll för honom.Han HAR långt hår Bruttan! Ändå klippte vi av över två tredjedelar i våras. Han hade hår ända nedanför skulderbladen.

Här har jag inte sett någon med långt, så det var kanske tur att vi kapade lite. Nu är det axellångt.

• Fjällbruttan

passionsblomman skrev 2009-10-02 11:15:55 följande:
    Bruttan, vilka jädra tabletter du verka ha fått!! Herregud, tänk dig dig och mig i ett fikarum med en radda snubbar och deras ttypiska tugg... Kan du inte komma och ha en turistanläggning här istället så tar vi över byn! (gästgiveriet här är till salu... )Ninnis, 50%-statistiken var väl att när så många i våras plussade så nära varandra är det ju pest att det är 50% mf av de fyra? Annars är väl statistiken att var tredje graviditet slutar i MF, sa du inte det Villemoa?Handbolöen ja...jag vakade strålande glad i morse och såg honom kuta runt där me d de andra för min inre syn.Uppenbart har jag varit rätt tyngd av att det bara visade sig finnas innebandyn EN gång/vecka. Dessutom har jag ju sagt i åratal att jag tror på handboll för honom.Han HAR långt hår Bruttan! Ändå klippte vi av över två tredjedelar i våras. Han hade hår ända nedanför skulderbladen.Här har jag inte sett någon med långt, så det var kanske tur att vi kapade lite. Nu är det axellångt.

Vi tar över hela Småland!! Mattias tittade på mig igår och sa att det låter som vi ska dit till sommaren och kolla element, hur fan lär du känna alla människor??

Är van att kaxa tilbaka mot killar, har ju jobbat i kök sen jag tog studenten och tonen kan vara minst sagt rå... och som ensam kallskänka bland killar gäller det att inte falla undan Och som kock är du änne mer ensam bland grabbarna, så det är bara att ta jargongen.Men jag har trivts på alla mina arbeten och har skitkul

Jaha, så sonen ska skapa mode i småland, alla grabbar kommer dundra runt med långt hår till sommaren, alla vill ju vara som handbollsproffset!

Förövrigt är det jag som inte tål tabletter, Moa äter dem när vi ska åka långt, hon blir åksjuk ibland och hon känner inte av dem ett dugg.... lyckliga hon!

• Ninnnis

Bruttan, du borde köpa dig en tyrolerhatt, bara därför att locka fram ett skratt...

Eller förresten, du lockar fram många skratt även utan tyrolerhatt så det går nog bra ändå...

Blommis, jag tänkte mer på "verklighetens" statistik, men där är det kanske så mkt som var tredje? Har läst någonstans att var fjärde kvinna i fertil ålder har genomgått ett MF någongång...

• lanovia 08

Var fjärde, så var det ja, det är en siffra jag känner igen bättre. 50% var att ta ifrån min sida.

Svar på tråden I vått och torrt och väntan