• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • lanovia 08

Sådär då har jag hunnit slappa lite i soffa plus promenera in till bokaffären. Hade inte Att föda, så den får jag beställa över nätet. Däremot hade de Läckbergs nya så nu skall jag snart stänga ner datorn och lägga mig och läsa en stund.

Ninns, trevligt med vinfynd.

Fru Bygg har inget förslag så här direkt nu.

Nej nu har jag hur boken ropar på mig.

• Ankan80

O my God vad ni skriver! Gött!

Beklagar verkligen Villemoa. Det är så jäkla taskigt när det dröjer sig kvar så länge innan det visar sig.

Vinkar till ingis utan dator!

Idag har jag varit på avtackningslunch på gamla jobbet. Var faktiskt inte så nervös och det gick hur bra som helst.
    Var hemma en sväng hos föräldrarna också och var bara tvungen att äntligen få berätta för mamma att jag var gravid.
    Dock med stort förbehåll!
    Hon hade givetvis vetat att jag var gravid sen länge.....tssss

• Fjällbruttan

Jösses, ni skriver ju så att man blir alldeles virrig!!

Villemoa, kramar i massor! Fortsätter lämna över kramar att ta av vid behov!

Blomman, your back

Min gubbe säger inte på smällen... när han vill retas med mig säger han....
    -Pitförgiftad

Villhan retas riktigt mycket kallar han barnvagnen för spermatruck.....
    Kom inte och säg att norrlänningar är tysta och blyga

Förövrigt är jag duktigt sjösjuk efter 27 mil i bil.. men inskriven hos BM och tappad på blod och konstaterat att jag ska mumsa broccoli, järnet var redn nu lågt
    Brukar inte ha lågt värde...

Men stolt mamma är jag idag, kommunmästerskap i friidrott på skolan, Iza klämde till och vann i Spjut Fast den talangen kommer inte från mig, ska jag kasta iväg en sten brukar den hamna på min fot om jag har tur... annar krossar den nåt BAKOM mig..

• passionsblomman

Ninnis: Stan är nog främst Oskarshamn, Mönsterås är nog mer en tätort tror jag . Det där måste kollas tror jag estämt, för jag vet inte. Litet som tusan är det iallafall.

Vi har kollat lite olika cyklar-jädrar vad dyra cyklar är!

Och så har vi fyndat en begagnad gräsklippare , vilket verkligen var bra för att få av gräset här är helt ödvändigt innan vintern. De förra ägarna hade inte klippt innan de drog och vår klippare var skrot. Så nu är det bokstavligen HÖG tid.

Vi har firat familjens reunion på restaurang. Jag har käkat världens godaste Oxfilé och är mätt så jag vet inte vad.

• Ninnnis

Bruttan, du är underbar!

Fjällbruttan skrev 2009-09-30 19:15:03 följande:
    Min gubbe säger inte på smällen... när han vill retas med mig säger han....-Pitförgiftad Villhan retas riktigt mycket kallar han barnvagnen för spermatruck.....Kom inte och säg att norrlänningar är tysta och blyga

Fast den talangen kommer inte från mig, ska jag kasta iväg en sten brukar den hamna på min fot om jag har tur... annar krossar den nåt BAKOM mig..
  • Ninnnis

Ok, jag har inte så bra koll på någon av städerna, Blommis. Mums för oxfilé!

Jag har varit och lekt med gudsonen, och avlastat hans arma moder som även har en knappt 3-månaders bäbis med extremt dåliga sovvanor... Naturligtvis hade jag med mig fikabröd ( ), men hon envisades med att bjuda på korv stroganoff...

Nu ska jag ta en dusch, sedan krypa till kojs med min bok.

& kram!

• passionsblomman
    Ninnnis skrev 2009-09-30 21:41:05 följande:
    Ok, jag har inte så bra koll på någon av städerna, Blommis.
    Inte jag heller!

Jag tvingade familjen att kolla in ett varuhus som har både möbler och tapeter, badrum osv också. ÅÅÅÅH vad mång fina tapeter och bäddsoffor och mattor jag vill köpa! Och armaturer...och öronlappsfåtöljer....

Jag tror jag har en oskrapad Trisslott i plånboken.

*plötsligt händer det*

Eller hur var det?
  • Ninnnis

JA! Nu?

passionsblomman skrev 2009-09-30 21:44:27 följande:
    plötsligt händer det*Eller hur var det?
Svar på tråden I vått och torrt och väntan