• passionsblomman

I vått och torrt och väntan

Vi fortsätter vårt umgänge och hänger med i alla livets svängar...

...förra tråden:

www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3414645.html

Du som läser här gör det på egen risk, ty här räds vi icke sjukhus, kroppsvätskor eller prat om sexlivet.
    Gemensam faktor har varit längtan efter barn. Såhär flera långa trådar senare är det vänskap som förenaar, minst lika mycket.

• Svar på tråden I vått och torrt och väntan
  • lanovia 08

Jo jag upptäckte att du o Ninnis hade de två översta inläggen på denna sida, resten stod jag för så jag trodde det skulle räcka med 2 inlägg till för att jag skulle äga hela sidan. Men tji fick jag!

• lanovia 08

JA!! Fast jag måste nog nästan börja göra skäl för lönen nu.

Ninnnis skrev 2009-10-14 08:29:18 följande:
    Du vill kanske hellre erövra tråden med mig? lanovia 08 skrev 2009-10-14 08:28:15 följande:
  • Ninnnis

Hehe... Ja, jag borde nog också göra lite nytta. Men det var trevligt att morgonspamma med dig!

• Sonja68

Hej tjejer!
    Jo, ekorrhjulet snurrar på. Jag tycker iofs det är kul med aktiviteter och barnens grejer ligger alla nära hemmet och är på 40-45 min så de tar inte _hela_ kvällen i anspråk. Men det är ändå tufft att hinna allt när man jobbar heltid.
    Om det är NÅGOT jag skulle vilja kunna unna mig så är det att jobba 75 el 80 %. Men tyvärr går inte det.
    Jag tror jag kommer skippa Yogan idag Indianerna (som ni kallar fenomenet) kom på besök, och de är så välkomna så, men jag blöder som en gris och brukar bli jättedålig de första tre dagarna, så jag tror jag struntar i yogan. Faktiskt. Vill vara hemma och snusa på töserna och kanske lite på gubben också. Dricka te och kolla TV. Vika lite tvätt och filosofera. Kan inte det också vara bra för själen
    Massagen ska jag absolut boka in nästa vecka!
    Ha en bra dag

• Fjällbruttan

Hej!

In tittar en sur hormonstinn elak apgnällig kärring...
    Jag bara är sån just nu, orkar inte förklara varför, men just nu ligger min man inte högt på listan.....men det går väl över till jul!

Underbart att höra omsmåbebbarna i tråden, jag har en teori om varför det bara är tjejer just nu!
    De tillverkades ju på den kalla delen av året, alltså var männen varmt klädda och spermierna lite lagom kokta, då brukar det bli tjejer, killspermier är nämligen känsliga, tål inte så mycket, överlever sämre och dör av värme... Hmmm.. låter som en karl med snuva Vetenskapigt?? Not!
    Men bra teori

Läste i en barntidning igår om vaccinet, himla bra förklaringar där, jag tänker absolut vaccinera mig, ska se om jag kan hitta tidningen senare idag så kanske jag hinner skriva in vad de sa där.

Kram till er alla!

Nu ska jag och lilla vild ut och leka i snön och det glittrande solskenet

• lanovia 08

Bra teori Bruttan.

Vad mysigt att leka i snön. Nästan så man börjar längta efter det vita men det lär ju dröja några månader till här.

Oh det vore kanon om du kunde hitta tidningen. Om inte annat så jag kan få veta vilken tidning jag skall traska iväg o köpa.

• lanovia 08

Ninnis jag övergav dig tyvärr i morgonspamandet.
    Men tycker jag värmde upp tråden bra ialla fall.

Hur har Ankan och Jenny det?

• lanovia 08

Det får du förhoppningsvis snart! Det tror jag.
    mitt minne är som teflon tror jag, när var spolningen??

Ninnnis skrev 2009-10-14 09:22:37 följande:
    Lanovia, det är klart att ni ska köpa bebisgrejer i Ullared! *vill också*
Svar på tråden I vått och torrt och väntan