• Frulle

Tantvarning6

Ghaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nu börjar det smaka var igen!!! Jag SPYR!!!

Ok nu ska jag försöka SLUTa prata om min äckliga mun!! Det är bara så att den tar upp hela mitt liv just nu!!
    Och det är ganska svårt att sluta tänka på pulserande var i munnen!

• Frulle

Tack för det!! "Skönt" att någon förstår en!
    Man känner sig larvig när man är hemma från jobbet för att många inte vet vad det handlar om.. Har ju inte kunnat jobba nu på nästan 1 vecka...

Im yours skrev 2009-11-17 04:03:55 följande:

Kära hjärtanes då. ( i mångt och mycket en av mormors favvorepliker .Frulle; Fy fan och j-a skit vad fruktansvärt ont. Yes, been there ............ samtidigt som jag skulle göra en djupintervju med personal från sjukhuset. Den där smaken av VAR ........... blääääääääää. Tjosan, visst går det över, men inte fort nog, Kramar, kramar, kramar till dig.Vad härligt med tantträff, o gofika. MmmmmmmmmmmmmmLillabruden; Vad sjutton är det med folk egentligen????? Blomman; Härligt att det börjar flyta på med aktiviteter o umgängesliv i Småland. Snart sitter du och stickar/virkar tillsammans med byns elitförband. Det är inte helt lätt att ta sig in i ett sammansvetsat "bo på vischan" kollektiv Men är det någon som skulle lyckas med det. Så är det underbara härliga söta DU. Det har jag aldrig tvivlat på!!!!!Sonja; Jag älskar att bada i kar, utan el med bubblor.Dfk; Här är en till som strålar ihop med glansen av åtminstonen nyputsade fönster. Vägen dit var brant o vinglig men nu jädrar är detet gjort. Hurra, hurra, hurra!Cantaton; Tråkigt att höra om din pappa. DU är verkligen värd fribiljetter till spelningen med din favvoartist. Ett stort härligt grattis till dig!!!Annars har det inte hänt så mycket i min omgivning. Några sammanhängande föreläsningar innebar mer kött på benen för mig som filmskrivare. Har fått massor av nya idéer, o vinklingar. Det tog lite stopp ett tag, Jag tror att min blivande man har fått sig någon sorts tankeställare ang begreppet "vi". Så det artar sig till det bättre, men fördömdat vat tjockskalligt det kan vara ibland Min terapeut säger att jag just nu håller på att återta struktur på saker och ting. Och nog fanken sorteras det här hemma, både högt och lågt. Min klädkammare kan man nu för tiden gå in i, man hittar t.o.m ett par hela strumpbyxor el ett nått annat på nolltime Det mina vänner, känns dödsskönt i kistan!Puss och kramregn!!!! / Liz your friend forever.
  • Frulle

Oh fy.. Hoppas att det inte blir värre!!

Soldemor skrev 2009-11-17 08:57:09 följande:
    Var ganska kaxig igår, kände ju inte alls av någon vaccinering! Mår betydligt sämre idag, har jätteont i armen och känner mig allmänt risig. Bra utgångsläge med tanke på att jag skall ha begravning om två timmar och sedan båda konf grupperna i eftermiddag. *letar efter panodil-asken*
  • Frulle

Jag blir fan galen ang vår lgh i solna.

Nu har MÅNGA som helst sagt till mig att vi är GALNA som säljer våg lgh för den billiga summa som vi sagt. Jag har ju nu LOVAT dom att dom ska få köpa men nu VET jag att dom sålt likadana lägenheter i sämre skick för ca 700.000:- mer!!

• Frulle

nä inget kontrakt skrivet. Jag har nu pratat med mäklare av olika slag ch ALLA säger att jag inte har något att oroa mig för. Det ska tydligen finnas med 5 olika punkter i ett och samma mail.
    Man kan ti stort sett skriva vad som helst i ett mail utan att det är bindande.

Har nu mailat köparen och meddelat den "dåliga" nyheten så snart får jag väl maffian på mig..

Sonja68 skrev 2009-11-17 12:02:16 följande:
    Men Frulle... Går det att göra nåt? Har ni skrivit kontrakt eller så?
  • Frulle

haha galning!!

MV85 skrev 2009-11-17 14:20:24 följande:
    Mulle: Hoppas verkligen ni får ordnat med lägenhet och allt på den fronten, och att din tand slutar vara ond och äcklig! Eller ja, hålet efter tanden så klart Cantaton: Håller tummarna för din far, och har honom även med i mina böner. Jag hoppas verkligen det kommer gå bra, och hejar på från sidolinjerna redo med kramar och varm choklad när det behövs (ja, jag är skadad av att bo bredvid en stor bandystad) mot diverse bekymmer.Själv har jag fortfarande inte pallrat mig i säng sedan igår utan har nu varit uppe i inte mindre än 28 timmar.Väl värt det kan jag säga!Den underbare mannen jag träffat kom hit sent i natt efter att jag bjöd över honom vid 22-tiden (skickade inbjudan då alltså) så fyra timmar senare dök han upp! Han hade nån jobbgrej som var tvunget att vara klart och ivägskickat innan morgonen så han kom inte iväg förrän klockan var närmare ett och skulle dessutom äta på vägen - men fram kom han!O inte nog med det... När han dök upp hade han med sig en blomma (nej jag vet inte vilken sort det var, men den var fin o inte en ros - men röd) o sa förlåt för att han blev så sen Märk väl, vi hade inte sagt någon tid.Så i morse (ehmn.. okej.. kvart över nio..) åkte han hem igen för att ta tag i mer jobb och jag åkte en halvtimma senare över till en kompis för att dricka kaffe - o där blev jag kvar till nyss.Helt otroligt vad mycket (och lite) man kan få gjort på ett dygn om man skippar att sova!
  • Frulle

Har ni "sovit ihop" än då?!

MV85 skrev 2009-11-17 14:27:51 följande:
    Ung och nykär... behöver man säga mera?? Jag flyter på moln!
  • Frulle
    Men du. Förra året så satte jag upp gran och pyntade den runt den 20 november!!!
    dfk skrev 2009-11-17 18:03:37 följande:
    MV, nu ser jag att din gröna prick är släckt så jag antar att du lyssnade på de kloka tanterna härinne och nu ligger och sover!Cantaton, Styrkekram till dig!Bruttan, du är väl för rolig!Jag tänker då inte upprepa det du skrev om tårtan och köttet i munnen. Men jag förstår att det smakade gott!Liz, så nu kan snart adventsstjärnorna få komma upp i dina nyputsade fönster!Nu kommer ni döda mig! Jag har fuskat och börjat med julpyntet redan. Stjärnor, tomtar och hela baletten är nu framplockat och det är redan jul hemma hos oss. Inte julgranen dock.Jag vet det är alldeles för tidigt och inte bra. Men jag kunde inte låta bli!!!! Förlåt mig!!Förresten hörde jag någon nämna bokmärken. Jag älskar bokmärken! Har dom i en fin ask.
  • Frulle

Pju... Blir nästan andfådd när jag tänker på dig och din pappa!

Ja ät pannkakor!

Cantaton skrev 2009-11-17 18:08:28 följande:
    Nu kommer de att hålla pappa sövd med respirator och slangar och allt... en dag, två dagar, tre dagar?? De vet inte. Så länge han behöver. Det är så tungt nu.
  • Frulle

Ja fy fan va less jag är på regn nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Idag sitter jag på jobbet iaf.. Öm i tandhålan men iaf bättre än innan! Känns (och hoppas) att det är på rätt väg nu!

Svar på tråden Tantvarning6