Tack för det!! "Skönt" att någon förstår en!
Man känner sig larvig när man är hemma från jobbet för att många inte vet vad det handlar om.. Har ju inte kunnat jobba nu på nästan 1 vecka...
Im yours skrev 2009-11-17 04:03:55 följande:
Kära hjärtanes då. ( i mångt och mycket en av mormors favvorepliker .Frulle; Fy fan och j-a skit vad fruktansvärt ont. Yes, been there ............ samtidigt som jag skulle göra en djupintervju med personal från sjukhuset. Den där smaken av VAR ........... blääääääääää. Tjosan, visst går det över, men inte fort nog, Kramar, kramar, kramar till dig.Vad härligt med tantträff, o gofika. MmmmmmmmmmmmmmLillabruden; Vad sjutton är det med folk egentligen????? Blomman; Härligt att det börjar flyta på med aktiviteter o umgängesliv i Småland. Snart sitter du och stickar/virkar tillsammans med byns elitförband. Det är inte helt lätt att ta sig in i ett sammansvetsat "bo på vischan" kollektiv Men är det någon som skulle lyckas med det. Så är det underbara härliga söta DU. Det har jag aldrig tvivlat på!!!!!Sonja; Jag älskar att bada i kar, utan el med bubblor.Dfk; Här är en till som strålar ihop med glansen av åtminstonen nyputsade fönster. Vägen dit var brant o vinglig men nu jädrar är detet gjort. Hurra, hurra, hurra!Cantaton; Tråkigt att höra om din pappa. DU är verkligen värd fribiljetter till spelningen med din favvoartist. Ett stort härligt grattis till dig!!!Annars har det inte hänt så mycket i min omgivning. Några sammanhängande föreläsningar innebar mer kött på benen för mig som filmskrivare. Har fått massor av nya idéer, o vinklingar. Det tog lite stopp ett tag, Jag tror att min blivande man har fått sig någon sorts tankeställare ang begreppet "vi". Så det artar sig till det bättre, men fördömdat vat tjockskalligt det kan vara ibland Min terapeut säger att jag just nu håller på att återta struktur på saker och ting. Och nog fanken sorteras det här hemma, både högt och lågt. Min klädkammare kan man nu för tiden gå in i, man hittar t.o.m ett par hela strumpbyxor el ett nått annat på nolltime Det mina vänner, känns dödsskönt i kistan!Puss och kramregn!!!! / Liz your friend forever.