• Frulle

Tantvarning6

Skönt att gå på dagen ist för på kvällen. Helt hysteriskt är det där på kvällarna..

Soldemor skrev 2009-11-19 08:33:45 följande:
    Vi kanske äter lunch där idag...
  • Frulle

Fyyyy va B.. Nu har jag inte tagit mina "morfintabletter" på ett tag och SATAN va trött jag är. Har aldrig känt något liknande.. Sitter på jobbet och sluddrar och benen viker sig när jag går..

• Frulle

hahaha

Kjell Präst skrev 2009-11-19 08:57:59 följande:

Det gick väl rätt fort
  • Frulle

Snart är det vår tur att vara lika nerviga som Blomman nyligen var.. Vår lgh kommer ut på annons och visning blir nog nästa helg..

• Frulle

Njae eller Micke prata med henne igår.. Hon var lugn och så men hon ville ju gå vidare med detta.. Så jävla jobbigt.

Sonja68 skrev 2009-11-19 12:04:17 följande:
    Fulle: vad spännande! Har maffian hört av sig ännu?
  • Frulle

hoho den har vi också precis satt upp!! Det högblanka abstrakt!!! Dom är ruggit snygga när dom kommer upp!
    Jag var lite nervös för att det skulle bli FÖR blankt!!

Så dom har vi och så satte vi en svart bänkskiva med stålgrå kanter. Det blir ljusgrått kakel.

Heloise skrev 2009-11-20 00:25:44 följande:
    hejhej!Här går det undan, vi pratade med banken idag och fick låna pengar till att göra om köket, sen bar det iväg till IKEA och Panzer och jag var överrens på en gång om vilket kök och vilka handtag och planering av köket. Jag är nästan lite besviken, IKEA brukar annars vara ett bra ställe att ryka ihop på, och vi tycker aldrig om samma saker annars 53000kr med vitvaror( utom spisen)det blir antagligen ett högblankt vitt kök( abstrakt), med svart kakel och svart mosaik, rostfria vitvaror. Egentligen älskar jag lantliga kök, men det är bara att inse att vi bor i ett litet radhus och inte ett slott a la Blomman, och köra på en mer strikt linje, dessutom är jag praktisk, inge relifer eller handtag som kan bilda smutsgömmor!
  • Frulle

Men vad han SVÄNGER i sitt humör?!

Soldemor skrev 2009-11-20 08:36:54 följande:
    God morgon från Majorskan!'Nu skall vi packa ihop, äta frukost på Ikea och åka hemåt. Jobb i morgon. Idag mår maken inte jättebra,är småsur och bitsk och kommer med konstiga kommentarer hela tiden. Blir nog en munter biltur (ironi!)
  • Frulle

Carola har faktiskt en skrämmande bra röst och en fantastisk utstråling!! Jag får alltid rysningar när jag hör henne sjunga!

Cantaton skrev 2009-11-20 09:38:21 följande:
    Klart jag inte knäckte Carola. Det går liksom inte... Hon hade ju nån glittrig tunika av Lars Wallin När vi sjöng tillsammans där i oktober kom vi också roligt nog i samma färger Hennes första ord till mig den dagen var: "Vi matchar ju!" (och det var inte så att någon av oss hade svart trots att det var en begravning...)
  • Frulle

haha.. Tomt blev det..

Jag har haft karlbesök här på jobbet.. Vi har suttit och larvat oss i 1,5 timma.

• Frulle

Men plutten då!!! Kom dom fram till vad det berodde på då?

TinkerBelle skrev 2009-11-20 12:57:45 följande:
    Hallå där tanater, låter muntert här inne (utom för Soldemor, undrar om han kan sitta på taket och du kör?).Jag gick och la mig efter att ha lämnat lill-skrutt på dagis då jag satt till ett i natt på akuten med äldsta sonen. Han började blödda näsblod utan anledning och vi fick itne stopp på det. Så efter femtio minuter beslöt jag mig för att åka till sjukhuset - tur man bor nära.Väl inne proppade de hans näsa full med kompresser indränkta i tandläkarbedövning - ska tydligen vara blodstillande - sen fick vi snällt vänta på läkaren.Tyvärr innebar detta att jag var tvungen attt ringa och väcka ärekaset också som naturligtviss kom på stört. Vet inte om det var för att han brydde sig, för att han kände att han var tvungen med tanke på mangligen han utsatts för under dagen eller om han såg en chans att dj**vlas. Fast han höll sig lugn.Vilket han gör om hans festmö inte är med - hmmm hoppas det inte har ett samband...
Svar på tråden Tantvarning6