Tantvarning6
Skönt att gå på dagen ist för på kvällen. Helt hysteriskt är det där på kvällarna..
Skönt att gå på dagen ist för på kvällen. Helt hysteriskt är det där på kvällarna..
Fyyyy va B.. Nu har jag inte tagit mina "morfintabletter" på ett tag och SATAN va trött jag är. Har aldrig känt något liknande.. Sitter på jobbet och sluddrar och benen viker sig när jag går..
hahaha
Kjell Präst skrev 2009-11-19 08:57:59 följande:
Snart är det vår tur att vara lika nerviga som Blomman nyligen var.. Vår lgh kommer ut på annons och visning blir nog nästa helg..
Njae eller Micke prata med henne igår.. Hon var lugn och så men hon ville ju gå vidare med detta.. Så jävla jobbigt.
hoho den har vi också precis satt upp!! Det högblanka abstrakt!!! Dom är ruggit snygga när dom kommer upp!
Jag var lite nervös för att det skulle bli FÖR blankt!!
Så dom har vi och så satte vi en svart bänkskiva med stålgrå kanter. Det blir ljusgrått kakel.
Men vad han SVÄNGER i sitt humör?!
Carola har faktiskt en skrämmande bra röst och en fantastisk utstråling!! Jag får alltid rysningar när jag hör henne sjunga!
haha.. Tomt blev det..
Jag har haft karlbesök här på jobbet.. Vi har suttit och larvat oss i 1,5 timma.
Men plutten då!!! Kom dom fram till vad det berodde på då?