• Frulle

Tantvarning6

Jo då du kan amma.

lillabruden skrev 2009-12-06 11:37:33 följande:
    tjohej! hela denna veckan har bestått av sova-kolla på bilar-sova-jobba och sedan repris. Jag trodde aldrig slutet skulle komma o sov ut ordentligt på lördagen! Nu är jag äntligen ledig men så har jag 2jobb möten á flera timmar måndag o tisdag...sen jobbar jag torsdag igen med möte där me!! Nu vill jag bara hitta en bil som är bra nog!! Folk är ju dumma....körde över 1timme igår för att titta på en Carisma, frågade killen i telefonen INNAN om han hade åkt så långt för att titta på denna bilen, han sa ja. Väl där ser vi en spricka i vindrutan tvärsöver, motorn lät konstigt o där var läckage i avgasröret. Kunde han ju sagt ju!!!! Dumma pojke!Frulle, jag har också funderat på implantat...men jag försöker hålla mig för jag har hört att man inte ska amma med silikon? Angående frissan så finns det ju alltid löshår i värsta fall! Men gör digsjälv en tjänst o gå till en bra frisör som lyssnar!!Cantant, håller tummarna för er!!Ni som bakat, låter smarrigt o mysigt! jag ska också börja nån dag...............................inte ens julpyntat! nu fryser jag för mycket...ska hämta min eluppvärmda socka! Mannen gav mig tidiga julklappar (gör vi varje år för att vi inte tycker om julafton..) jag fick en sån socka (OBH nordica) och en värmefilt och ett fotspa!!! han är go! men han kommer inte undan att jag vill ha fotmassage ibland och fortfarande trycker under mina kalla fötter under hans ben när jag kommer hem på morgonen kramizzz
  • Frulle

Har du tjackat tuttar alltså?!
    Jag ska på konsultation i morron! Wohoo.. Lite nervig!

TinkerBelle skrev 2009-12-07 09:24:48 följande:
    Du kan lugnt amma.Har jag gjort...
  • Frulle

Jag gör det absolut inte för någon annans skull än min egen. Det är väl därför jag har väntat så pass länge som jag har gjort..

Jag har idag en LIIIITEN B-kupa kanske... Och till mina 177 cm så ser det inte så bra ut.

• Frulle

Va skönt Cant att op blev av till slut!! Och va skönt att allt ser bra ut so far!!

Vinkar till Passion. Satt och funderade här om dagen på vart du höll hus!

• Frulle

Men OJ va ni har skrivit här!!! Har ögnat igenom dom sista sidorna!

Bakar lite hallon/Blåbärspaj åt maken medans han nattar Zacken..

I morgon är det möte med dagis. Jobbigt som sjutton eftersom det inte går bra för Zack... Buuuhuuu...

Jag såg att ni skrivit lite om tuttarna. Jag vet att det kan låta fåfängt och onödiga pengar, men jag har verkligen inga bröst. Det är sådant man kan få folk att tro bara!
    Jag har nu valt akademikliniken eftersom jag hört att dom är BÄST!! Det kommer att kosta mig ca 47-50.000:- skulle jag tro.

Canta!! Hur är det med pappa??

• Frulle

Nu såg jag Passion om ditt hår!! Fy va jobbigt!!!!!

Jo Zack är stökig. Mår inte så bra som vi förstått det.. Flytten spelar nog in. Han har tom kissat på sig på dagis flera dagar i rad!!!

• Frulle

Va?

TinkerBelle skrev 2009-12-10 11:18:25 följande:
    Vem?
  • Frulle

haha!! Men visst känns det ändå SKÖNT mitt i all smärta??

Men jag vet vad du pratar om..

Cantaton skrev 2009-12-11 09:46:57 följande:
    Okej... vem tränade med personlig tränare igår? Vem kan typ inte röra en enda kroppsdel idag? Det gör så gaaaalet ont!!! Smärta. Och han sa att det skulle bli värst på lördagen. Ska det bli VÄRRE!? Och då har jag ändå stretchat dubbelt - efter passet och på kvällen. Han tyckte jag (efter att ha utfört ett hårt danspass idag) ska "komma till gymmet och cykla lite" imorgon för att rensa ut slaggprodukterna. Eh ok... (Jag kan avslöja att det inte bara tar i fingrarna att skriva på ett tangentbord. Mina armmuskler värker..!)
  • Frulle

Du har kämpat HÅRT!! Därför all pain!!!
    Cantaton skrev 2009-12-11 10:04:09 följande:
    Alltså på nåt sätt. Men inte mkt idag
Svar på tråden Tantvarning6