• Frulle

Tantvarning6

Åå va kul! Oftast får man prata med bitterfittor bara!

Fjällbruttan skrev 2009-11-18 09:08:14 följande:
    Vad skönt Frulle!! Hoppas det blir bra nu! BUMS!!!har just pratat med världens trevligaste sköterska, så nu kan jag sova en stund
  • Frulle

Sonja jättefina barn!

Nu börjar det dunka i käften igen!! Fan det får inte bli värre igen!!! Jag dör då!!

• Frulle
    Usch då!!
    Hur mår du annars då??
    Fjällbruttan skrev 2009-11-18 12:33:46 följande:

Ja, det var därför jag reagerade så positivt, hade väntat mig att bil utskälld, och hon var hur glad och trevlig som helst!Vilket var tur för här har det ringt sen dess så nåt sova blev det inte.....
  • Frulle

Snart halvvägs då!!

Min kompis fick ju bebis för några dagar sen. haha hon ringde panikslagen i morse och skrek att navelstumpen ramlat loss!! .-D

Usch jag minns hur det var.

Fjällbruttan skrev 2009-11-18 12:47:56 följande:
    Jag mår illa... som vanligt men annars är det bra Har väntat på UL-tid i en månad, är ju i v.17 nu så jag ville bara kolla om de överhuvudtaget sett remissen.. då brukar de bli sura...ska ju jobba en del framöver så det är skönt att få planera lite.Men icke, hon var så glad över att jag ringde för BM som gör Ul har varit sjukk så de har halkat efter lite och så BRA att jag ringde för då slapp de skicka ut brev och greja
  • Frulle

haha förlåt, men jag var tvungen att skratta lite!

Fjällbruttan skrev 2009-11-18 12:53:37 följande:

Håll i er nu!För typ 7 år sen jobbade jag nyår som vanligt på restaurangen, slutar vid 23 och tänker vara med på 12-slaget sen med vänner och cheferna och min ex-man och barnen..Upptäcker att jag glömt mina stövlar hemma när jag kommer på jobbet och ringer exmannen och ber honom ta med mina svarta stövlar. (Hur svårt kan det var, de stod innanför dörren!) När han komer till jobbet hinner han raskt dra i sig två öl innan han kommer med stövlarna till personalingången, då har han med sig NOKIASTÖVLAR!!!Typ varmfodrade gummistövlar!! -Jamen, de är ju svarta!!  Och inte kunde han köra hem och hämta rätt stövlar heller... Jag firade nyår i arbetsskor som tack och lov var svarta och doldes av byxorna...Förstår ni varför han blev ärke-as??Dessuto drack han när han hade barnen med och ansvaret själv....och han vet aldrig då han ska sluta....
  • Frulle

haha nä jag håller med!!

Oh fy. Jag ska på en fotografering igen idag efter jobbet. Inte det MINSTA sugen!! Stå där och ha svårt att le och lukta äckel ur käften!!!

Fjällbruttan skrev 2009-11-18 13:03:34 följande:
    Det gör jag i och för sig själv nu.. skrattar åt skiten Navelstumpar är asäckligt!!! Har alltid blivit svimfärdig när jag ska sköta eländet!!Jag som tål vad som helst annars, har assitsterat läkare på hotellet när jag jobbade som pistör, läkaren sydde runt ett öga som skurits upp av en stålkant!:-0Då var det bara spännande... men barnen fixar jag inte... 
  • Frulle

Lycka till!!

Cantaton skrev 2009-11-18 13:05:25 följande:
    Time for sjukhuset. Kurator och lilla pappa.
  • Frulle

Men hur många tanter är här i sthlm nu egentligen?! Nästan hela bunten ju!

• Frulle

Vi ska nog till ikea också.. Var där i tisdags också.

Soldemor skrev 2009-11-19 08:28:56 följande:
    yES, tantligan tar ´över huvudstaden!Idag mår jag jättebra och maken mår jättedåligt! Får väl gå t Ikea själv...bara han mår någorlunda ikväll, när vi skall se Cats. Biljetterna var ju en present t honom på vår bröllopsdag.I går kväll träffade jag en gammal lumparkompis som bor här någonstans. Hon kom hit och åt pizza med oss på andra sidan gatan. Enligt boaormsmetoden behöver jag alltså inte äta något alls idag då...
Svar på tråden Tantvarning6