• Frulle

Tantvarning6

En annan sitter o svullar lussebullar. Har fika på jobbet. Bjuder alla besökare och anställda så det står väl en 150-200 bullar här hos mig.

• Frulle

hehehe, jag förstår vad du menar.. Jag är lite smått less på dessa barnhälsningar faktiskt.. Det är ju inte ungen som skickar julkortet!!

Nä jag ska göra en sån där Elf your self-grej och skicka electroniskt..

Fjosok skrev 2009-12-12 10:11:06 följande:
    Suck! Har fått tre julhälsningar nu. Alla från småbarnsfamiljer och motivet är alltid detsamma. En halvnaken unge med tomteluva och en text i stil med "God jul från prinsessan Elsa" följt av förädlarnas namn finstilt.Som om jag skulle vara intresserad att få kort från deras unge typ...
  • Frulle

JAg håller helt med er.. Elektroniska suger.. MEN elf your self är så fantastiskt roligt!! Jag skrattar så jag nästan kissar i soffan när jag ser dom!!

• Frulle

Men GUD!!!
    Låter helt vansinnigt läskigt!!! Hoppas han mår bra snart!!!

Fjällbruttan skrev 2009-12-16 17:58:12 följande:
    Hej!Sticker in skallen och talar om att jag lever, har inte hunnit läsa ikapp nåt och orkar inte just nu...Internet funkar igen men familjen är i kaos, svärfar störtade ut för deras källartrapp i lördags natt, slog skallen så han fick en spricka i skallbenet, höll i en jävla spritflaska som krossades under honom och ska av kroppspulsådern... blodet sprutade minst sagt..Förutom interkranielle blödning vid skalbenet som trycker på hjärnan.Han befinner sig på Iva och börjar långsamt återhämta sig, tack gode gud att manen är sjukvårdutbildad inom fjällräddningen, det räddade svärfars liv...och att det finns ambulanshelikoptrar!Har tillbingat senaste dagarna med att fixa larm och hemtjälnst till cancersjuka svärmor och försökt hålla ihop familjen och jag är så JÄVLA trött och ledsen just nu för jag oroa mig så för allt och alla!Förlåt ett jätteegoinlägg, har saknat er enormt och återkommer när jag hinner!!Kramar till alla!
  • Frulle

Hej hej.... Mår ni bra?
    Såg att din pappa ringde Canta!! Va underbart!!

Här har något slagit till. Bella har skyhlg feber.. Helt avslagen. Hostig! Har nöff nöff kommit nu?! Och jag har inte vaccinerat barnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ska dom dö av den sjukan nu och det är mitt fel!??!

• Frulle

Usch jag känner mig helt handlingsförlamad när Bella är SÅÅÅ sjuk. Hon ser helt döende ut..

Ja Kjell, det var en bra idé!

• Frulle

Oj baka har jag HELT glömt bort! Va?! Jag som alltid bakar lussebullar!!

I natt har bella varit jätteledsen. Men nu misstänker jag att hon åkt på en uvi.. SKit isf. Måste lämna in ett urinprov.

• Frulle

Får jag din adress s kan du få ett 7:e!

Fjosok skrev 2009-12-20 10:57:05 följande:
    Fick i fredags mitt sjätte julkort på motivet "halvnaken bebis i toppluva önskar God Jul" men inte ett ord från bebisens föräldrar. Tänk att en del redan kan skriva vid ett års ålder, fantastiskt. Vad händer här då? Been a while? Läser igenom ...
  • Frulle

Men då skickar jag en bid på mig själv i tomteluva.. Enbart tomteluva!
    Fjosok skrev 2009-12-21 07:14:02 följande:
    Frulle: Skulle vara ett effektivt sätt att INTE få kort av mig nästa jul
Svar på tråden Tantvarning6