• Frulle

Tantvarning6

Om ni vill skratta så ska ni gå in här och lägga in foto (närbild framifrån) på er och dom ni vill. Jag skratta så jag nästan kräktes.

www.elfyourself.com

• Frulle

Inte rött!

Kan ni inte ha vita luckor och sen inreda med tex rött på andra vis?

Heloise skrev 2009-11-20 23:26:36 följande:
    Jag fick en massa elfyourself "julkort" förra året Jag känner mig gnällig, jag har en sån j-vla mensvärk och allting känns urtrist. Dessutom behöver jag fråga er om hjälp.Panzer vill ha det klarröda abstrakt köket( vi har ett pyttelitet parrallellkök man kan alltså inte sitta där, sen har vi öppen planlösning med matrum etc) iaf jag har varit så inne på vitt vitt vitt, men igår kollade jag igenom IKEAS kökskatalog och var så otroligt kär i det röda köket. Jag kan verkligen se det hos oss, men jag är lite orolig över om man kommer att A:tröttna, B: ett rött kök är inte lika attraktivt som ett vitt om man ska sälja. Men luckorna i sig är ju itne så otorligt dyra, det skulle kosta kanske 10000kr att byta luckorna och skulle vi tröttna så har vi nog råd att byta till vita luckor.Så vad tycker ni? Köra med coolt underbart rött kök, eller vara praktiska och ta ett tidlöst fint vitt kök?
  • Frulle
    Cantaton skrev 2009-11-21 12:24:14 följande:
    Nu har kortet på mig och Carola kommit upp på Carolas hemsida. Det var inte bra på någon av oss, haha, men fine. Det är den näst näst sista bilden i kategorin "Carolas release och födelsedagsfest i Radiohuset". www.carola.com
  • Frulle
    Va kul att resa runt som ni gör nu!!

Jag har precis nominerat min man till en resa med Mix Megapolgänget! (Adam Alsing och Anders Timell)
    TÄNK om han blir utvald!
    Soldemor skrev 2009-11-23 08:00:05 följande:
    Om tre timmar är vi på väg t Helsingborg, till min lilla Siena. Nu skall jag försöka montera ihop nya transportburen och dammsuga lite, så man inte förväxlar henne med en dammråtta eller så...och ikväll avgörs väl vår framtid...
  • Frulle

Bobuo: Beklagar verkligen sorgen!! Just den delen av livet är så jäkla tråkigt!!!!

• Frulle

Hej hopp..

Jaha mer smågrisar här nu!? Fy fan.

Själv känner jag att något är på G! Vill INTE nu!! Åker ju till scotland i övermorgon!!

• Frulle

Njae jag vet inte.. SJUK var jag ju, men det var säkert5 bara nåt vanligt skit jag hade..

Sonja68 skrev 2009-11-25 09:51:59 följande:
    Nä Frulle, nu får du INTE bli sjuk, du ska ju till Skottland och dricka whiskey Men du hade ju grissjukan tidigare i höst, visst?
Svar på tråden Tantvarning6