• Cantaton

Idag har jag lugn, ro och glädje faktiskt. Jag tror att pappa mår bra idag. Trots att han är nedsövd och ligger i sin Star Trek-dräkt (en kyldräkt..)

MV85 skrev 2009-11-18 23:51:36 följande:
    Tack sötnos! Du med..! Hoppas din pappa blir bra snart så du kan få lugn och ro, glädje och njutning istället för din oro.
  • Cantaton

Hoppas det finns några kläder på stan imorrn..! Måste ju ha nåt att sätta på mig. Men allra först ska jag till husläkaren och få ett sjukintyg.

• Cantaton

Im Yours, tack! Mangolänkarna fick jag bara till Mangos startsida, men jag tolkar det som att jag bör gå dit.

Hade vid det här laget redan tänkt sitta på en buss till vårdcentralen, men jag somnade helt enkelt om och ville verkligen duscha innan jag åkte iväg.. Så det får bli nu istället.

Sedan shopping.

Morsning!

• Cantaton

Ja, skorna var supersnygga. Dock har jag strlk 42 i skor... finns sällan. Men det kommer bli läderstövlar ikväll.

Till en svart, silverglittrig, knälång klänning. Med svart kavaj. Långa silverörhängen.

Kommer nog bli bra Ska bara hålla en lektion i företagsekonomi på gymnasieskolan innan... Tror ni de orkar titta på mig när jag silverglittrar? Jag hinner nog inte byta om efter lektionen...!!

Sonja68 skrev 2009-11-19 12:44:16 följande:
    ImYours: Jag störtdiggar kläderna o skorna du tipsade om (om jag bara hade varit 5 kilo smalare) !!!Kan inte du bli min Personal Shopper KOm hit och inspirera mig. Vi går igenom hela min garderob och uppdaterar. Slänger/skänker bort alla gamla trasor och köper in nytt o fräscht, men billigt - för min plånbok är tunn...NÄr kan du komma
  • Cantaton

Haha, jovisst, den gick hem hos eleverna. Fick många fina kommentarer för klänningen Men jag har glitter precis överallt av den.

dfk skrev 2009-11-19 15:01:44 följande:
    Nu har jag äntligen klarat utav en stor arbetsinsats som krävde energi! Hurra för mig! Jag som gått och segat och segat kring det där så länge.Fast det var samtidigt kul. Har gått igenom nästan trehundra enkäter från ungdomar i gymnasieskolan och gjort en sammanställning och tolkning från detta. Det var också i grevens tid! Jag ska presentera det redan nästa vecka. Snart är detta projekt avslutat och det är både skönt och sorgsamt på samma gång.Cantaton! Kan jag inte få låna din klänning sen,då jag ska till gymnasieskolan nästa vecka?Jag tror att du kommer göra succé med din outfit, ungdomarna kommer nog lyssna lite extra på dig!
  • Cantaton

Pappa har stabila värden idag. I övrigt är han nedsövd så det finns inte så mkt mer att säga. Blodtrycket svajade lite under natten, men det var väl det.

Fjällbruttan skrev 2009-11-19 20:34:10 följande:
    Tinker!!Jublar för din skull!!!!Å så förbannat skönt att få sätta dit det puckot, och allt inom lagens gränser Yes yes yes!!!I övrigt, man kan bara konstatera att det finns mycket PUCKON... som lilla B:s kusin..Gör en dvd till henne, som "råkar" var tom.. och skyll på att ni "oooopps" har raderat alla kort av misstag och förresten såg ju hon så miffig ut på korten så det var nog tur för henne att det gick så.. Moooahahhahaaaaaaa...Nu är alla vaccinerade här mot baconbaciller... så vi är enarmade banditers klubb...Utom Lilla vild som härjar på som vanligt Jag har mer ont denna gång Iövrigt är jag stolt mamma, var på utvecklingssamtal i går och äldsta dottern fick superomdömen av sin urtrista stela lärare (han som har en pinne i röven, jag lovar!!)i alla ämnen utom slöjd, där det "bara" var bra! Go girl, jag jublar så länge det håller i sig Kramen till alla och hoppas Cantatons pappa fortsätter repa sig! 
  • Cantaton

Jag har varit. Kom nyss hem.

Aleta skrev 2009-11-19 23:08:51 följande:
    Är inte du på releaseparty Cantaton?
  • Cantaton

Var spelas Cats?

Soldemor skrev 2009-11-19 23:26:50 följande:
    Vilken rolig dag jag har haft! När vi av en slump skulle gå in på NK, vem spelade där just då, jo Alcazar. Lite skoj att se dem live - och Cats var bara helt enkelt underbar! Så fartfylld och fysisk och - vacker! Rekommenderar alla som har möjlighet och gillar musikaler och dans att se den. Gjorde ju inte saken sämre att den handlar om sådana där mysig djur med päls och stor personlighet. Och efteråt tackade maken och var jättelycklig! Och han kunde inte alls minnas att han NÅGONSIN sagt att han skulle lämna mig, hrm. Vi får väl se vad han kommer ihåg på måndag...Sienas ena lillebror flyttade hem till sin pappa i Lund igår. Det gick bra, bortsett från att han luktade som sin mamma, vilket fick pappan att tro att det var tjejen som var där på nytt besök. Stackars den lille!Nu skall jag drömma om katter som dansar. Sov gott och kram till alla tanter!
  • Cantaton

Åh vad tråkigt

Villemoa skrev 2009-11-19 23:51:31 följande:
    Spelas på Circus Cantaton.Skulle för övrigt gått på den (fick det som bröllopspresent) men så blev barnvakterna sjuka dagen innan så det bidde inget Cats för oss inte
Svar på tråden Tantvarning6