Tantvarning6
Det är du värd
Det är du värd
Idag har jag lugn, ro och glädje faktiskt. Jag tror att pappa mår bra idag. Trots att han är nedsövd och ligger i sin Star Trek-dräkt (en kyldräkt..)
Hoppas det finns några kläder på stan imorrn..! Måste ju ha nåt att sätta på mig. Men allra först ska jag till husläkaren och få ett sjukintyg.
Im Yours, tack! Mangolänkarna fick jag bara till Mangos startsida, men jag tolkar det som att jag bör gå dit.
Hade vid det här laget redan tänkt sitta på en buss till vårdcentralen, men jag somnade helt enkelt om och ville verkligen duscha innan jag åkte iväg.. Så det får bli nu istället.
Sedan shopping.
Morsning!
Ja, skorna var supersnygga. Dock har jag strlk 42 i skor... finns sällan. Men det kommer bli läderstövlar ikväll.
Till en svart, silverglittrig, knälång klänning. Med svart kavaj. Långa silverörhängen.
Kommer nog bli bra Ska bara hålla en lektion i företagsekonomi på gymnasieskolan innan... Tror ni de orkar titta på mig när jag silverglittrar? Jag hinner nog inte byta om efter lektionen...!!
Haha, jovisst, den gick hem hos eleverna. Fick många fina kommentarer för klänningen Men jag har glitter precis överallt av den.
Pappa har stabila värden idag. I övrigt är han nedsövd så det finns inte så mkt mer att säga. Blodtrycket svajade lite under natten, men det var väl det.
Jag har varit. Kom nyss hem.
Var spelas Cats?
Åh vad tråkigt