Tantvarning6
Jag har sån fruktansvärd huvudvärk. Undrar om jag har feber också... Och alvedonen jag tog för typ en halvtimma sedan hjälper inte alls, de blir bara sämre...
Jag har sån fruktansvärd huvudvärk. Undrar om jag har feber också... Och alvedonen jag tog för typ en halvtimma sedan hjälper inte alls, de blir bara sämre...
Lilla hjärtat.
Vad glad jag blir av att höra det
Nu har kortet på mig och Carola kommit upp på Carolas hemsida. Det var inte bra på någon av oss, haha, men fine. Det är den näst näst sista bilden i kategorin "Carolas release och födelsedagsfest i Radiohuset". www.carola.com
Haha, tack.
*Tittar in lite*
Fjällbruttan, det är okej. Jag mår lite illa och är trött. Väldigt trött. Hade egentligen tänkt åka till kontoret och fixa några saker idag, för jag har inte varit där på 1½ vecka (sedan pappa fick sin andra blödning), men jag orkade inte... Istället tänkte jag fixa lite hemma, men jag har inte ens orkat titta på disken..
Egentligen sitter jag nog bara och väntar på att pappas sambo ska ringa och säga "Vi åker till sjukhuset nu, ska vi hämta upp dig på vägen?" Och så ska jag säga ja, för idag vill jag dit. Åkte aldrig igår. Och då ska hon och syrran få sina adventskalendrar som jag gjort. De enda två som faktiskt är helt klara.
I torsdags var jag hos husläkaren som skrev ett sjukintyg till mig. Hade hoppats att ledningen för skolan jag vikarierar lite på skulle vara där då, men de stod på gymnasiemässan... Och imorgon är min lektion, så jag har precis skickat iväg ett mail (ja, så modig orkar jag vara... orkar inte ringa och det har alltså tagit mig sedan i torsdags att ens skriva ett mail). Kändes jobbigt att meddela det, och lite oroligt. Men bra att det är gjort...
Jag vet inte, jag bara är. Det är nog varken bra eller dåligt (efter att ha varit rätt bra i några dagar). Men jag kom i mina byxor i storleken mindre idag! Alltså, det känns bekämt att ha dem med en lite halvlång klänning eller tröja. Det gjorde mig faktiskt positivt överraskad, för jag tror inte att jag har gått ner något senaste veckorna. Men jo, midjan har ju minskat, så min kropp har nog bara omformats lite. Och det var ju gott. Då har jag byxor att sätta på mig igen, tack och lov.
Fjällbruttan - glömde ju säga: Vad duktig du har varit
Det låter helt rätt, tycker jag!
(Det är precis sån panik jag känner hela tiden just nu inför minsta lilla. Jag förstår dig alldeles!!)
men hallå... ja farmodern är fullständigt galen om man läser igenom tråden... Usch.