Tantvarning6
Toppenbra jobbat! Det är ungefär så vi håller på här hemma också. Har gått igenom varenda låda och skåp... Kommer hamna lite på Blocket inatt eller imorgon.
Vi är dock ännu inte klara med hela lägenheten... Men sovrum, kök och hall är så bra de kan bli! Och då har jag städat som om vi flyttstädade liksom. Lister, dörrspeglar, element... allt har jag dammat på ordentligt.
Nu ska vi ta en paus (mitt i natten) med lite marängsviss.
MV85 skrev 2009-11-28 23:49:10 följande:
Nu har jag varit duktig ikväll Har satt upp adventsstjärnorna (är väldigt anti att sätta upp dem innan det faktiskt är advent, så borde väntat till imorgon men ska bort på dagen o vill ha dem tända när jag kommer hem på kvällen) och bytt gardiner, dessutom har jag organiserat upp kaoset som varit här så det är nu mera perfekt ordning på skrivbordet och i lådorna där, samt i skåpen under tv-bänken... Jag har även lyckats med konststycket att slänga ytterligare fyra kassar skräp (förutom den stora svarta säck jag slängde här om dagen) och dessutom stuvat ner det som skulle till förrådet.Det känns sååååå skönt nu när det är klart! Det har tagit några dagar eftersom jag gjort lite när jag känt för det bara, men det har i alla fall blivit gjort! Det GÅR att fixa det på en dag, men varför ägna en hel dag åt det när jag inte har något som stressar mig?