Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Fast det går väl att gå igenom kategorin där vi ligger och kolla var tredje månad? så har jag gjort när jag letat gammalt?
Fast det går väl att gå igenom kategorin där vi ligger och kolla var tredje månad? så har jag gjort när jag letat gammalt?
Hej Nenne! Att det inte gått upp ska du inte vara ledsen för tycker jag som fick upp tokmycket i början.
start september skrev 2010-01-22 18:52:49 följande:
Snart blir det indisk take away - mums!
Nybakat bröd lät fantastiskt - jag är superhungrig.
Tokfel ja. Nej, tack och lov fick jag inte upp så mycket alls förra gången. En del gas, vilket verkar vara dagens tema idag.
Snaily är välförtjänt av gormetmiddag imorgon tycker jag. Hur känns det idag?
Åh vad bra med Televinkens vikt! Duktiga är ni, Telis och Telismannen.
Ha, ha, lilla tjejen kallade just Snailys avtar för "Lilla snigel akta dig"!
Nä, med den andedräkten vill jag inte hångla!
Dock vill jag med maken ikväll, mohahaha...
Nennes gula nuna fick just heta gul groda, får skylla på att ordförrådet är lite begränsat...
Nja, akta dig lite allmänt tror jag. Lejon är farliga tycker hon, så kanske för dem. Fast de är väl sällsynta hos dig
Jodå, hon är mycket stolt över att kunna färger just nu.
Trycker man alt gr och pil nedåt blir skärmen upp och ner har jag just lärt mig. Alt gr och pil uppåt är bra att kunna då
Lärde och lärde, faktiskt var det min far som gjorde det första gången. Han ringde hit i panik när allt var upp och ner och maken läste på och kunde hjälpa till.
Men nu var det hennes hamrande som gjorde det så kunskapen kom till nytta...
Vi har också diskuterat hemma i vilka lägen det är användbart att kunna göra så och har inte kommit på så himla många faktiskt.
Tjoho FREEEDAG! Rosenrot is da shit för mig, plötsligt är jag piggare, gladare och vill ha mer sex!
Gallerfiltar är suveräna! Köpte 2 st på Minimundus aom varit suveräna. På tex Babyproffsen har jag bara sett rosa och ljusblå, där hittade jag vit och beige vilket kändes lite mer som mig. Fast i något läge kunde den varit större - så köp den Vickan som du hittade.