Inlägg från: start september |Visa alla inlägg
  • start september

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Fast det går väl att gå igenom kategorin där vi ligger och kolla var tredje månad? så har jag gjort när jag letat gammalt?

• start september

start september skrev 2010-01-22 18:52:49 följande:

Hej Nenne! Att det inte gått upp ska du inte vara ledsen för tycker jag som fick upp tokmycket i början.
    Nu blev det tokfel. Att DU inte gått upp ska du inte vara ledsen för tycker jag som GICK upp tokmycket i början.
  • start september

Tokfel ja. Nej, tack och lov fick jag inte upp så mycket alls förra gången. En del gas, vilket verkar vara dagens tema idag.

• start september

Nja, akta dig lite allmänt tror jag. Lejon är farliga tycker hon, så kanske för dem. Fast de är väl sällsynta hos dig

Jodå, hon är mycket stolt över att kunna färger just nu.

• start september

Trycker man alt gr och pil nedåt blir skärmen upp och ner har jag just lärt mig. Alt gr och pil uppåt är bra att kunna då

• start september

Lärde och lärde, faktiskt var det min far som gjorde det första gången. Han ringde hit i panik när allt var upp och ner och maken läste på och kunde hjälpa till.

Men nu var det hennes hamrande som gjorde det så kunskapen kom till nytta...

• start september

Vi har också diskuterat hemma i vilka lägen det är användbart att kunna göra så och har inte kommit på så himla många faktiskt.

• start september

Gallerfiltar är suveräna! Köpte 2 st på Minimundus aom varit suveräna. På tex Babyproffsen har jag bara sett rosa och ljusblå, där hittade jag vit och beige vilket kändes lite mer som mig. Fast i något läge kunde den varit större - så köp den Vickan som du hittade.

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter