Jahapp, där försvann inlägget. Morr. Försöker igen och ser hur långt jag hinner...
God fortsättning alla! Tänk vad många som har lite (eller mycket)Norén i släkten, det ger mig faktiskt lite perspektiv så att jag inte tycker synd om mig själv som har det lite likadant. Dumt att tycka synd om sig själv när jag inte kan påverka situationen - inte så konstruktivt.
Härligt att se sig BS igen i tråden, jag har saknat dig!
Lapinette - trevlig resa! Spännande med läkarbesöket.
PB, jobbigt beslut ni står inför. Ekonomi är elak begränsare ibland. Hoppas ni når ett beslut ni kan må bra gemensamt i. n
Tinga, tack för reatips - har just handlat för lite mer än vad jag tänkt mig...
Muggles och Telis, grattis till hustillträden!
En stor kram till er som tanten hittade till i helgerna.
Liten, det kunde varit jag som skrev om rivs och slåss. Suck, de sista veckorna har varit fullt av sådant, först mest mot mig men nu också mot maken. Mest är det när hon är trött eller arg men också när vi busar. Vi har försökt förklara att det gör ont etc, men hon tror nog fortfarande att det är en rolig lek. För vår del är tror vi inte att det är ett sätt att uttrycka sig, hon pratar ganska mycket nu. Efter mycket funderande har vi bestämt att konskevent säga nej och ta bort händerna och sen avleda. Det funkar bättre nu iallafall. Jag blev lite lugnare av att lyssna på några inslag från AMs favoritprogram Knattetimmen www.sr.se/Podradio/xml/p4_knattetimmen.xml. Där fanns det förresten mycket bra som fler kan ha nytta av, det står tydligt på varje program vad det handlar om.
Humör har vi också i överskott här. Hon vill helst vara utan blöja, men är inte på något sätt mogen för det så ca hälften av alla byten urartar i gråt. Suck. Barnstolen ratas också - nån som har tips där? Lirkande hjälper ibland men vissa måltider intas på egen stol vilket slutar i rejält kladd samt något fall från stol dessutom.