Inlägg från: start september |Visa alla inlägg
  • start september

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Nej, de borde inte kunna se något. Men om du verkligen hade haft akut ont- då hade nog funnits en blodansamling att se.

• start september

Det går ju alltid åka in akut, men det tar ofta lång tid. Ibland har de system med bokade akuttider dagtid på vissa ställen, Ultragyyn i Sthlm är ett bra alternativ här uppe. Vår lokala närakut hade när jag ahde X akuttider kvällstid vilket var bra, mne det var borta nu när jag ringde appropå MA.

• start september

Och det behöver ju inte vara X Muggles, det kan ju vara antingen en frisk liten graviditet eller ett tidigt MF. Hoppas såklart på det första.

• start september

Lillan blev sjuk för några dagar sedan, så imorgon är hennes 48 h över. Jag började spy i morse och maken när han kom hem för att avlösa mig...

Nu kollar hon på tecknat och jag hoppas att hon somnar snällt så att jag får sova ikapp.

• start september

Vad skönt Muggles, även om det känns märkligt att gratulera till minus. Lova att du håller lite extra koll framöver ändå.

• start september

Usch Snaily,
    det låter kämpigt. Men kanske är sprayen boven denna gången? Vaginosmedicinen kanske är bra så att det säkert är borta till IVF?

• start september

Kram till Snorkis. Det kan ju gå upp och ner helt naturligt, kom ihåg det. Men ibland går det ju fel. Oro är dock inget bra heller för någon inblandad. Tiden ger svaret tyvärr. Jag sökte läkare för att jag ville veta när jag var lite längre gången än du, men jag vet att jag hade tur som fick en tid. utan symptom får man sällan en tid tyvärr.

• start september

Bra Snorkis! Bara för att man ser mycket elände på FL och på senare tid även här så är det ju helt normalt med variationer. Försök känna att allt är ok och tänk på annat. Julgodis om inte annat. Kram!

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter