muggles skrev 2009-12-16 14:54:43 följande:
Nenne: wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii för inskrivning!Oms: usch för magsjuka Kokt ris och rostat bröd är bra som Liten skriver. Ev kan du ta vätskeersättning också (ger socker och salter som behövs).PB: herrejättejävlar! Jag orkade inte ens läsa allt du hade gjort...
[/citat]
Lapinette skrev 2009-12-16 14:55:45 följande:
[citat]
mugglan .. jag skrollade förbi PB's långa lista. Själv ser jag fram emot soffan varje kväll.
Jag tänkte när jag postade "Varför skrev jag det där, vem fan bryr sig"
Fast rent mentalt för mig själv så blev det ett litet kvitto på att det trots allt händer NÅNTING i det här hemmet.
Idag finns ingen lista. Jag har inte fått ett skit gjort mer än lite tätt och en del telefonsamtal som måste klaras av. Helt splittrat...
Nä jag däckadeinte. Det är typiskt mig att när jag håller på med något intensivt så kan jag inte hitta Off-knappen och somna fast jag är dötrött.
Samma när vi flyttade. Telis: FY FAN för att packa det sista! Usch vad jag kännermed dig nu och vad glad jag är att det där är avklaratför vår del.
*tittar på de haluppackade kartonger som står precis bredvid mig*
Nu måste jag se till att få arslet ur vagnen och fortsätta greja. Måste nog gå ner till ICA och se om de har en piasavakvast, för det vräker ju ner snö och någon sop har de förra ägarna icke lämnat. Vi lämnade vår i stugan, tyckte den liksom ingick lite.