Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Grattis till Frejis! (Glömde det förut)
PB: klart vi inte grälar på dig för att du var ironisk mot din sambo - nu känner du oss dåligt! Här finns sympati i överflöd!!! Jag tycker Telis skrev klokt om män och deras (o)engagemang. Skönt att det verkar gå åt rätt håll med sonens skola också.
Snaily: 13 ägg! Spännande!! Nu måste det ju bara bli en massa befruktade tycker man. Håller tummarna stenhårt!
Telis: men bra att han inte gått ner iaf. Förstår att det här känns jättejobbigt! Men jag tror att det är som värst nu de 2 första veckorna när de sover mkt, han borde bli mer aktiv sedan. En tjej i min mammagrupp fick enl instruktion ställa klockan var 4:e timme hela natten och gå upp och mata sin son för han bara sov! låter ju som en dröm men han behövde ju verkligen äta också, han var rätt liten när han kom ut (under 3 kg). Så det finns ju alla sorter. Kram på dig!
Kängu: oj vilka fina ord! Tack! Vill gärna ta en lunch snart men just nu är det verkligen full rulle på jobbet
Nenne: har du inte ens lite putmage pga hormonerna?! Och den schyssta hyllan kanske syns?
Vickan: det verkar vara en klockren analys du gjort av dig själv. Det är inte så konstigt att du fått stora skälvan för det här är ju ngt du aldrig gjort förut och det är alltid läskigt. Men det kommer att bli bra! Går du hemma och blir uttråkad så kan du väl ta en utflykt till jobbet och fika med dem?
Cicci: du hade förresten rätt - jag fick glad gubbe på dag 17 Jag borde veta bättre än att käfta emot trådens kunskap