• muggles

Summan av kardemumman - livets väsentligheter

Lappis: min man opererade en liten grej på sin hand förra hösten och kvällen innan op (som alltså skedde lokalt på handen) fick han duscha med sådant medel.

• muggles

Jag tänkte kolla på Snailys man men FB vill inte presentera mina vänner för mig Men de har säkert kört ngn uppdatering som löpt amok...

• muggles

fru AM skrev 2010-01-26 13:38:08 följande:

Mugglan - tack för tips om Picasa ... har jag inte ens tänkt på. Nu är jag ju en mer avancerad användare av bildhantering än "för hushållsbehov" men det kanske kan funka ändå. Jag har en gammal version av Photoshop som fungerar än så länge i alla fall - men den saknar alla finesser jag gillar ...
    Jo jag förstod att du är mer avancerad men tänkte att den klarar det mesta (även om tex Photoshop är mkt bättre). Kanske kan funka under en övergångsperiod.
  • muggles

EA: naj! Hur mkt höjde de kräken med? Köp en voodoodocka, visualisera och stick nålar i den

• muggles

EA: har du fått BOM också! Inte på samma dag väl

• muggles

Är du med då Nenne? Klara, färdiga...

• muggles

*sladdar runt hörnet i korridoren

girar en sväng runt en förvånad kollega

kör så det ryker om heltäckningsmattan

....

• muggles

...och där kom jag i

måååååååååååååååååååååååål

• muggles

EA: men va i helvitte! Du hade ju en boll, trodde det här var för kontorsstolar

• muggles

EA: jag har BOM på torsdag så nu är vi i synk igen! Vi får ladda förrådet under deppmanteln med Pol Roger och lite GT, fjäderbo-or, högklackat, den lilla svarta, ...

• muggles

EA: äh jag räknar det som doping

Hur mkt höjde ni med då? 25 000 får nog räknas som en normalhöjning, ingen fishöjning som 10 000, så det låter som att de kan komma att kontra.

• muggles

Snaily: grymt med självdiagnos!!! Det är väl du och Bliv som kan göra det här i tråden...

EA: bra! Det kanske skrämde iväg dem.

• muggles

Imorgon ska jag till Eskilstuna genom snöstormen - kul på hjul!

EA: håller tummarna för att ni får huset! (Kan du inte sms:a hur det går - du har kvar mitt nr va?)

• muggles

EA: har inboxat mitt nr till dig. Keep me posted!

Svar på tråden Summan av kardemumman - livets väsentligheter