Summan av kardemumman - livets väsentligheter
Lappis: min man opererade en liten grej på sin hand förra hösten och kvällen innan op (som alltså skedde lokalt på handen) fick han duscha med sådant medel.
Lappis: min man opererade en liten grej på sin hand förra hösten och kvällen innan op (som alltså skedde lokalt på handen) fick han duscha med sådant medel.
Jag tänkte kolla på Snailys man men FB vill inte presentera mina vänner för mig Men de har säkert kört ngn uppdatering som löpt amok...
fru AM skrev 2010-01-26 13:38:08 följande:
EA: naj! Hur mkt höjde de kräken med? Köp en voodoodocka, visualisera och stick nålar i den
Nenne: slajdar runt med kontorsstolen
EA: har du fått BOM också! Inte på samma dag väl
*tar på mig knäskydden och laddar*
Är du med då Nenne? Klara, färdiga...
...
GÅ!
*sladdar runt hörnet i korridoren
girar en sväng runt en förvånad kollega
kör så det ryker om heltäckningsmattan
....
...och där kom jag i
måååååååååååååååååååååååål
EA: men va i helvitte! Du hade ju en boll, trodde det här var för kontorsstolar
EA: jag har BOM på torsdag så nu är vi i synk igen! Vi får ladda förrådet under deppmanteln med Pol Roger och lite GT, fjäderbo-or, högklackat, den lilla svarta, ...
EA: äh jag räknar det som doping
Hur mkt höjde ni med då? 25 000 får nog räknas som en normalhöjning, ingen fishöjning som 10 000, så det låter som att de kan komma att kontra.
Snaily: grymt med självdiagnos!!! Det är väl du och Bliv som kan göra det här i tråden...
EA: bra! Det kanske skrämde iväg dem.
Imorgon ska jag till Eskilstuna genom snöstormen - kul på hjul!
EA: håller tummarna för att ni får huset! (Kan du inte sms:a hur det går - du har kvar mitt nr va?)
EA: har inboxat mitt nr till dig. Keep me posted!