Emsan o Davve skrev 2010-02-21 19:13:12 följande:
@Snuttfia: En del pms? ;) Men skämt å sido, det är ju bara bra att ha fler val :) ÅÅ så tvivlar jag inte en sekund på att du kommer vara fin, i vilken klänning du än väljer, på din stora dag!!
Haha, jo, en förklaring kanske krävs
En dag i månaden är jag totaldeppad och gråter för inget. Det här är ca en vecka innan mensen kommer så jag kopplar av nån anledning aldrig ihop de tu eftersom mensvärken och sånt kommer senare. Fattar inte vad trög man kan vara, men den dagen är allt katastrof jämt och jag fattar aldrig att det är därför. Fast det har bara varit så sen jag fick dottern så jag har väl inte hunnit vänja mig riktigt. En hel vecka varje månad går jag omkring och är stensäker på att jag är gravid också, småjobbigt... Men även om reaktionen antagligen var smått överdriven så känner jag likadant när jag kollar på bilderna nu så en ny klänning får det bli. Väljer mellan två just nu. Jag har hela tiden sagt att det är helt klart att klänningen ska vara lång, när ska man annars ha lång klänning? Men nu funderar jag på en vadlång istället, kanske jag känner mig mer som jag och mindre utklädd då?