Inlägg från: snuttfia |Visa alla inlägg
  • snuttfia

MAJ 2010 del 4

Eller numera är de ju våra gemensamma vänner ;) Men jag kan inte påstå att jag skulle hälsa på så många av hans kompisar om jag var i stan :P

• snuttfia

Härligt Cia, så skönt att kunna köra vidare nu och lägga allt strul bakom sig :)

• snuttfia

Puh, sitter och gör sigill till inbjudningarna... Blir nästan lite fnittrig av ångorna ;)

• snuttfia

Nu ringde de och sa att min ring har kommit :D Hur ska jag kunna låta bli att sätta på den på studs???

• snuttfia

Oj vad det skrivs, har inte haft igång datorn sen igår em och nu var det hur mycket som helst att läsa i "mina" trådar :)

Ville mest säga välkommen till de nya :) Själv har jag inget vettigt alls att berätta för jag somnade kl 19 igår och så har jag varit på skolan hela dagen så inga bröllopsnyheter här. Men jag är nog en av dem som kan komponera en och annan roman här inne ;) Nån måste ju göra det också, i vart fall när vi har gett Martinaa ledigt :P

Är lite otålig nu eftersom vi ska hämta ringen i helg och klänningen snart befinner sig på svensk mark. Blir mycket lugnare när allt befinner sig inom räckhåll :)

• snuttfia

Sambon vill inte ha någon ring. Han har aldrig haft ett smycke i hela sitt liv och har svårt att vänja sig vid förlovningsringen till och med... Min pappa har två ringar, tror det var lika vanligt förr som nu. Om man vill så är det bara att köra på det helt enkelt :) Jag hade tyckt det var trevligt om han ville ha två men det sa han nej till redan när vi förlovade oss så han fick en bredare förlovningsring istället.

• snuttfia

Fast på alla sidorna som säljer bubblor står det ju typ "räcker till hundratals vackra små bubblor", då lär det väl inte bli några jättebubblor? Tror vi ska ha bubblor också, men vi har inte pratat så mycket om det än...

Igår bestämde vi också oss för att bjuda in några till av sambons kompisar :) Tror det blir bra, lite mer liv på festen med några till i vår ålder. Fast nu måste jag iväg och handla några till papper till inbjudan då... Även om sambon hävdar att det går jättebra att maila hans kompisar med info, men det vägrar jag ;) Även om inte de bryr sig så gör jag det...

Igår missade jag utkörningen av min klänning med typ tre minuter, men idag ska vi hämta ringen iaf :)

• snuttfia

Dubbelhäftande tejp använder jag, hatar att gegga med klister! Glue dots för mindre grejor, finns i olika versioner, små pluttar med "klister" mellan två plastark. Man tar bort ena plasten, trycker fast där man vill ha, tar bort andra plasten och så är det bara att sätta fast det man vill fästa. Enkelt, smidigt och framför allt okladdigt. Annars sitter jag med lim upp till armbågarna och i håret och överallt utom där det ska vara ;)

Har min fina vigselring hemma nu :) Sambon vill lägga den i bankfacket till bröllopet men hur ska jag klara mig utan att prova den 100 ggr per dag???

• snuttfia

tattoo, snygga inbjudningskort :) Jag kommer ihåg det där monogrammet nu, visst hade du problem att få det svartvitt eller blandar jag ihop dig med någon nu? Snyggt blev det iaf :)

Bluebride, jag tycker den var söt :) Hade ni svartvitt tema eller hur var det? *senil* Tycker iaf att klänningen var både söt och tuff :)

Emsan, vi hade bestämt att behålla våra namn. Men nu funderar jag så smått på att byta ändå. Vore mysigt att heta samma och vem bryr sig egentligen om att jag får världens vanligaste namnkombo egentligen... Kanske är skönt att slippa vara den ende med mitt namn. Ok, inte den ende, min svägerska heter exakt samma, men jag var först ;)

Nån mer än jag som jobbar med att komma iform inför bröllopet? Jag har varit skitduktig och varit och tränat nästan varannan dag sen jag skaffade träningskort den 13e. Känner mig superpeppad och det är så kul! Gymmar och simmar lite om vartannat. Är lite sur för imorgon på morgonen var tyvärr enda tiden jag hinner träna den här vecka, har massor i skolan. Men då kommer de med min brudklänning mellan 8-12 nån gång så jag vågar inte åka hemifrån. Missar jag dem igen är jag inte hemma på en vecka sen och så länge kan jag ju bara inte vänta ;) Idag missade sambon dem med typ 5 minuter, i fredags missade jag dem med 3 minuter. Detta börjar bli irriterande! Imorgon går jag inte utanför dörren innan jag fått den ;)

• snuttfia

Jag blev så inspirerad av tattoo så jag sitter med mina inbjudningar nu :)

Svar på tråden MAJ 2010 del 4