• Martinaa

MAJ 2010 del 4

Tiden går och nu är det dags för vår fjärde tråd! Nummer tre hittar du här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3534900-1.html

Här samlas alla maj-brudar och pratar, diskuterar, ältar och bollar idéer med varandra. Hjärtligt välkomna hit gamla som nya maj-brudar!

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/datum.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Så kom igen nu majbrudar så ska vi slå förra trådens rekord på nästan 1400 inlägg Och tänk, när denna tråden är slut så är det tre månader kvar till maj!

• Svar på tråden MAJ 2010 del 4
  • Martinaa

Hej och välkomna hit Indii och Cat67, kul med nya brudar! Ska lägga upp er på listan nästa gång jag sitter vid rätt dator.

Har inte gjort nåt skojigt bröllopspyssel nu eftersom jag jobbat hela dagarna, men imorgon är jag ledig och kommer förhoppningsvis göra nåt skoj igen.

PatrikoAnnika:
    Vilka supersöta örhängen! Vart har du hittat dem? Precis sådana kan jag tänka mig att ha också faktisk *härmas*

Snuttfia:
    Jättefin klänning! Den kommer vara supersnygg även i ivory.

Gäsp, dags för den här nattugglan att stänga av och sova nu.

• patrikoannika

Örhängena är köpta på: www.silvertree.se/

Supersnabb leverans och humana priser.

Cat67: Mina tips är: Hotell Tylösand, Halmstad. Hotell Skansen, Båstad. Torekov Hotell, Torekov.

• patrikoannika

Skulle ju vara till: SHAMROCK!

Sorry...

• EmMagnus

Tiaran var jättefin. Det kanske kan bli lite mycket med ett halsband också, testa och se vad du tycker.

patrikoannika skrev 2010-01-05 15:58:39 följande:
    Min tiara ser ut ungefär så här... (Hittade inte den exakta på deras hemsida.)www.nixa.se/nya/T225.html
  • EmMagnus

Jösses vad ni hann skriva mycket igår kväll

Snuttfia: Wow, vilken klänning!!! Helt underbar... Jag har lovat mig själv att inte titta mer på klänningar eftersom jag har beställt min, men hur lätt är det??? Det finns ju så många vackra skapelser så man blir alldeles sjuk!

Vi har inte bokat hotellrum, vi vet inte ens hur vi ska göra. Om mina föräldrar, lillebror och morföräldrar ska bo i vårt hus så blir ju valet ganska enkelt HOTELL. Men annars kan jag lika gärna sova hemma, vi trivs ändå bäst i våran egen säng. Sen har vi tänkt att åka på bröllopsresa direkt efter, typ på måndagen. Så då får man ju ändå bo på hotell och rå om varandra. Den som lever får se vad som händer.

Nu ska hela min lilla "familj" ut i det vackra vintervädret och busa vid havet med en kompis och hennes hund. Ha en underbar dag alla majbrudar!!!

• shamrock

Cat67: Välkommen hit! Vad gäller klänning så bör du inte vänta för länge. Jag provade klänning i början av dec med tanke att jag skulle ha julen på mig att tänka och för att sätta igång processen hur den skulle se ut. När jag väl var på plats så fick jag veta att det var leverenstid på 3-4 månader beroende på märke. Jag gifter mig den 15 maj och min klänning beräknas komma i senare delen av april. Vänta inte för länge!

patrikoannika: Tack för tipsen. Jag ska titta närmare på ställena på nätet. Har du själv varit på någon av dem?

• patrikoannika
    shamrock skrev 2010-01-06 12:16:56 följande:
    Cat67: Välkommen hit! Vad gäller klänning så bör du inte vänta för länge. Jag provade klänning i början av dec med tanke att jag skulle ha julen på mig att tänka och för att sätta igång processen hur den skulle se ut. När jag väl var på plats så fick jag veta att det var leverenstid på 3-4 månader beroende på märke. Jag gifter mig den 15 maj och min klänning beräknas komma i senare delen av april. Vänta inte för länge!patrikoannika: Tack för tipsen. Jag ska titta närmare på ställena på nätet. Har du själv varit på någon av dem?
    Ja, jag har varit på alla tre!
  • a n n a

Back on track.

Jag har varit "försvunnen" ett tag. Fick ett aningens stort antiklimax efter den felaktiga klänningen, men nu är den återsänd o pengarna tillbaka hos mig.

Så nu har jag tagit tag i det igen :)

I helgen har inbjudningskort designats, gästlistan kompletterats, festtanken satts och förfrågningar om våra middagsmöjligheter går att realisera skickats :)

Dessutom har en ny klänning beställts. Håll nu tummarna för att den är korrekt. Annars blir jag nog tokig :D

• ar100522

varifrån har du beställt klänningen?

• ayle

Hej igen...

Idag har våra innbjudningar gått ut, så nu ingen åtevändo skämt och sido. Det känns toppen att det börjar hända lite.

Finns bild på min sida, på korten om någon e sugen på att se

a n n a

Skönt för dig... hoppas det blir bättre denna gången.

Svar på tråden MAJ 2010 del 4