• Martinaa

MAJ 2010 del 4

Tiden går och nu är det dags för vår fjärde tråd! Nummer tre hittar du här: www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3534900-1.html

Här samlas alla maj-brudar och pratar, diskuterar, ältar och bollar idéer med varandra. Hjärtligt välkomna hit gamla som nya maj-brudar!

Här är en datumlista med oss alla:
    www.martinaa.se/datum.asp
    För att bli upplagd på listan, säg bara till mig, Martinaa här i tråden så lägger jag upp dig så fort jag kan. Komplettera gärna med information om dig själv om du har lust!

Så kom igen nu majbrudar så ska vi slå förra trådens rekord på nästan 1400 inlägg Och tänk, när denna tråden är slut så är det tre månader kvar till maj!

• Svar på tråden MAJ 2010 del 4
  • patrikoannika

Tänkte på det här med bröllopsnatt....

Gick in på hemsidan till vårt hotell, där vi ska sova på natten, för att se vad om ingick i sviten. Ha ha.. Inte så mycket som en endast vindruva ingår. Jag som trodde man fick bubbel och jordgubbar. MINST... Men för 850 kr extra kunde man få champagne och (hör och häpna) så fick man välja mellan fruktskål eller 4 praliner.

Ja jag säger då det. De har mage att ta betalt i alla fall!

• Hannaibröllopstankar

Hahahah, lite bubbel och 4 praliner för 850kr... Man kanske ska skola om så att man tjänar ordentligt med pengar.

Vad fina klänningar/tiaror/örhängen/inbjudningar som ni har införskaffat...

Själv ska jag ta tag i att beställa mina två klänningar (beslutsångest) från kina nu ikväll... Ska även beställa tärnklänningarna där. man får ju nästan lite ångest när man läser hur långt alla har kommit.

(bilder finns i mitt galleri)

• snuttfia

Hanna: Den första där är verkligen helt underbar :)

Ayle: superfina inbjudningar, vilket jobb du läger ned på dem!

Patrikochannika: Vilket överpris! Nä, köp en flaska skumpa själva och packa ned i resväskan och en ask belgiska praliner eller nåt annat ni gillar. Ta med och lägg i minibaren om så´dan finns när ni är och lämnar grejorna om ni gör det i förväg. Annars stoppar ni flaskan på kylning under kvällen och ser till att komma ihåg att ta med den när ni åker till hotellet ;)

• snuttfia

Och nu har jag beställt klänningen, så spännande :) 15-18 dagar till jag har den står det, hoppas den passar!

• Ananias

idag har vi tränat vals=) men min karl kunde inte vara helt seriös så det ball ur men men vi har ju en stund på oss...ev blir det en fuskvals då vi bara gungar med i takt=) ha ha

föresten NÄR dansar man valsen ...typ direkt efter kaffet eller ??

• Martinaa

Ananias:
    Jag tror många "fuskdansar" nu för tiden, och bara dansar lite i takt eller så, och det är väl också inte så många som väljer en äkta valslåt i tretakt utan de väljer nån annan fin ballad eller så.

Snuttfia:
    Ååh så roligt! Varifrån beställde du sen?

Hanna:
    Haha, två klänningar??

Bluebride:
    Va skoj nu när anmälningarna börjar "droppa" in!

a n n a:
    Håller tummarna att allt går vägen nu! Vad var det som hände med den första? Ber om ursäkt om du redan berättat det nån gång... :S

• Fröken Strössel

Här händer det grejer, jättekul att läsa om vad ni har för er!

Hanna och snuttfia: Superfina klänningar! Hanna, ska du beställa båda två stycken

Inatt hade jag en bröllopsdröm. Drömde att allt var klart, vi var stylade och superfina och redo för fotograferingen. Precis då kommer min kille på att han glömt boka fotograf!

Får nog dubbelkolla den bokningen känner jag!

Idag ska vi ringa och prata med de vi ska hyra serveringspersonal från. Ska bli skönt att få det gjort också.

Svar på tråden MAJ 2010 del 4