• Sundance

Bröllop 2010 del 9 (sista året)

Molnis: Vilken Kina-sida beställde du ifrån?

• Sundance

Blir galen på det där vilka som är duktigast. Jag har ju hela tiden varit inne på att beställa från Landy för att de hade Maggie Sottero på sin hemsida, men nu har de ju tagit bort Maggie och syr upp efter bild, precis som de andra, så då behöver man ju egentligen inte välja dem. Har du kikat nåt på Landy? Vad var i så fall orsaken till att du inte valde dem?

• Sundance

Ja, den är jättevacker. Har också bara hört gott om Milly. Lycka till! Vi väntar på rapport

• Sundance

Det har visst varit lugnt i tråden senaste dygnet. Själv har jag inventerat hela dagen igår och ända fram till 12 inatt . Usch.

Men jag blev glad igår . Har ju inte riktigt vågat hoppas på någon möhippa i och med att mina tärnor och vänner är så utspridda på långa avstånd. Men så messade jag en av tärnorna igår ang. att jag funderar på att ha en tjejfest i vår och då svarade hon att det hade ju varit kul men att jag måste ha mitt bröllop i bakhuvudet och att "där är många som vill träffa dig en helg där någongång ". Hmmm... Vad kan hon mena med det???

• Sundance

Men jag förstår inte riktigt... Vill ni att de ska förstå att det handlar om bröllop eller inte?

• Sundance

Mailade de som äger slottet där vi ska ha festen ang. kostnad för blommor och så. Har ju hittat krukor jag vill använda och undrade lite över hur mycket extra vi skulle få betala för att fylla dem. Då berättade han att de köper in blommor för ungefär 10kr/person. Är inte det ganska lite? Om vi ska ha 7 eller 8 runda bord vill vi ju ha ett arrangemang på varje bord, vilket inte jag tycker är så konstigt. Men de blir ju typ bara 2-3 rosor/bord. Förstår inte hur de tänkt. Och så står det att det ingår blomsterARRANGEMANG. Kanske ska fråga hur de hade tänkt dekorera lokalen om vi inte lägger till något.

• Sundance

Efter årskskiftet ska vi träffa en florist som slottet där vi ska ha festen, samarbetar med, så får vi se vad vi kan få för det priset som ingår i blomsterväg.

Vad tycker ni... Vi har ju grått, vitt och rött som tema och jag har tänkt ha röd bukett och röda skor, kanske röda rosor i håret, beroende på frisyr, men tycker ni jag även ska ha röda smycken, eller ska jag hålla dem till rena, vita "diamanter"? Alltså vanligt glitter, om ni förstår hur jag menar. Finns det risk att det ser billigt ut med röda smycken?

• Sundance

Låter riskabelt att lägga en kamera i ugnen .

Min pojkvän tycks ha fått ett ryck. Han kom igår och sa att vi ska köpa playstation. Och han har varit väldigt anti tv-spel innan. Men nu blir det ett ps2. Vet att 3:an äl egentligen är det man ska satsa på men vi vill ju kunna spela de gamla spelen man spelade på 1:an . Och lite need for speed och så. Och än så länge kommer de ju till 2:an också.

Svar på tråden Bröllop 2010 del 9 (sista året)