Jag var och provade idag å den klänningen jag föll för behöver jag gå ner ett par kilo för. Jag har vägt 10 kg mindre för 2 årsedan och har ganska bra kolla på hur min kropp ser ut så jag tror inte att det är någon fara för mig, men sen är jag ju optemist;) Men det är bra tanke för de som jag provade med snörning är ju inte snygga om man måste snöra ihop helt..
CeKe skrev 2010-01-15 15:27:46 följande:
Jag måste bara ställa en fråga till alla beslutsamma i denna tråden. Hur gör ni med klänning om ni planerar att gå ner en massa i vikt tills i sommar?Som tips kan jag berätta att min kropp förändrades totalt när jag gick ner 15 kg för nåt år sen från strl 42/44 - 36/38. Jag kunde inte ha ett enda klädesplagg som fanns i min garderob efter att ha gått ner allt. Allt satt som hösäckar eller stannade inte ens kvar på kroppen . även om ni planerar att ha snörnning, så kan det bli så att klänningen blir jätteslapp över höfter etc.. Vill inte förstöra allas mål, men det kan va bra att tänka på! Och att ni som ännu inte fixat klänning avvaktar ett tag med det...